Zaczynamy od 2.3 .wtorek 2.6. piątek 5 z przodu.Dlaczego---akcje skupione do max. Kontrakty firma,i spółki zależne maja do trzech lat naprzód ,a to nie wszystko.Będzie prawdopodobnie przejęcie firmy drogowej--i deweloperka zaczyna odbijać.A wycena akcji za niska jak na naszą GPW.Moja wycena to 15 pln.???
Dziś widziałem nową siedzibę - ponoć 40 mln kosztowała, i Pan Mirgos od października będzie urzędował jak Prezydent - niedobrze, przepych już niejednego zgubił.
Jeżeli rzeczywiście kurs dalej będzie rósł to będzie znaczyło, że chyba nie znam się na giełdzie !!!!!!!!!!!
Nita mi nie chodzi ani o kredyty ani nawet o kontrakty bo są i lepsze spółki które stoją.Chodzi o to że ktoś bardzo mocny o stalowych nerwach skupuje.Wegług mnie ostra spekuła bo napewno mają prawie wszystkie akcje będące w obiegu-to powinni zawiadomić o przekroczeniu progu a to będzie grupa.Aby sprzedać taką ilość akcji napewno nie skoczy o 10-20 proc ale kurs poszybuje astronomicznie do góry.Podobnie przewidziałem wielton ale zawczas wyskoczyłem-choć kupę zarobiłem to teraz mam nauczkę.Przewiduję 40 zł za rok.Druga okazja wypatrzenia takiej spółki przez spekułe szybko się nie zdarzy
Dnia 2009-08-23 o godz. 09:20 ~Tadek napisał(a):
> Nita mi nie chodzi ani o kredyty ani nawet o kontrakty bo
> są i lepsze spółki które stoją.Chodzi o to że ktoś bardzo
> mocny o stalowych nerwach skupuje.Wegług mnie ostra spekuła
> bo napewno mają prawie wszystkie akcje będące w obiegu-to
> powinni zawiadomić o przekroczeniu progu a to będzie
> grupa.
Nie ma obawy o podaż, Pan Jurek ma jeszcze 85 % akcji bo nie było informacji aby zmniejszył ilość a jednym z wywiadów podał że w zależności od sytuacji będzie skupował jak i sprzedawał !
Dnia 2009-08-22 o godz. 11:13 ~bolek1-66 napisał(a):
> Zaczynamy od 2.3 .wtorek 2.6. piątek 5 z
> przodu.Dlaczego---akcje skupione do max. Kontrakty firma,i
> spółki zależne maja do trzech lat naprzód ,a to nie
> wszystko.Będzie prawdopodobnie przejęcie firmy drogowej--i