• 11 bit Po 4 lata prac nad grami , budżet gier wydaw. 1-2 mln USD Autor: ~Mikesz [157.25.201.*]
    Warszawa, 24.04.2025 (ISBnews) - Kierunki strategicznego rozwoju 11 bit studios zakładają nowe gry wewnętrznych zespołów w składach po 30-60 osób, z 4-letnim okresem prac nad poszczególnymi tytułami, podała spółka. W ramach działalności wydawniczej (X-Dev) budżety mają wynosić 1-2 mln USD na grę. Trzeci filar strategii to "gry jako platforma".
    "Kierunki strategicznego rozwoju 11 bit studios S.A. - Praca w oparciu o 3 filary produktowe naszych gier. Kombinacja zupełnie nowych oraz już zbudowanych IP z potencjałem na rozwój 'platformowy' wybranych gier.
    • filar A - nowe gry wewnętrznych zespołów
    całkowicie nowe gry bazujące na nowych lub wybranych IP spółki, tworzone przez wewnętrzny zespół
    filar dający szansę na duży sukces
    • filar B - 'gry jako platforma'
    wieloletni development naszych wybranych gier posiadających dużą bazę graczy, realizowanych w krótszych cyklach produkcyjnych
    filar stabilizujący, redukujący ryzyko oraz rozwijający nasze IP
    • filar C - wydawnictwo X-DEV
    wydawanie gier z mechanicznie angażującą rozgrywką od ambitnych studiów z całego świata
    filar dywersyfikujący, dający jednocześnie dodatkowe szanse na sukces" - czytamy w komunikacie.
    Spólka zakłada ewolucję "meaningfull games" w kierunku "relatable games", upewniając się, że aspekt "games" będzie miał równie istotną wagę jak "relatable", podkreślono w materiale.
    "Koncentrujemy się na grach 'single player' z dodatkową intencją implementowania w nich mechanik oraz aspektów 'multiplayer' i/lub 'social'" - czytamy dalej.
    "Preferowana skala nowych gier wewnętrznych ujęta w ramach zespołów 30-60 osobowych, realizujących grę w 4 lata" - napisano w komunikacie.
    11 bit studios zakłada też ewolucję gałęzi wydawniczej poprzez skupienie na jakości, produkcje skali Indie, gry napędzane mechaniką rozgrywki, 1-2 mln USD jako optymalny budżet pojedynczej gry wydawniczej oraz rezerwę budżetową na niespodziewane projekty o wysokim potencjale komercyjnym, wymieniono w informacji.
    "Naszym celem jest równoległy rozwój wielu projektów, w trzech filarach produktowych, przy zachowaniu efektywności procesu oraz elastyczności działania" - podsumowano.
    11 bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r. Ma na koncie takie tytuły, jak: "Anomaly", "This War of Mine" i "Frostpunk" 11 bit studios prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, wydała m.in. gry "Moonlighter" i "Children of Morta".
  • Re: 11 bit Po 4 lata prac nad grami , budżet gier wydaw. 1-2 mln USD Autor: ~Bo [192.71.204.*]
    oraz rezerwę budżetową na niespodziewane projekty o wysokim potencjale komercyjnym, wymieniono w informacji.
  • Re: 11 bit Po 4 lata prac nad grami , budżet gier wydaw. 1-2 mln USD Autor: ~Mikesz [157.25.201.*]
    24.04.2025, Warszawa (PAP) - 11 bit studios koncentruje się na grach "single player" z dodatkową intencją implementowania w nich mechanik oraz aspektów "multiplayer" i/lub "social" - poinformowała spółka w kierunkach strategicznego rozwoju 11 bit studios. Celem jest równoległy rozwój projektów w trzech filarach produktowych.
    "Naszym celem jest równoległy rozwój wielu projektów, w trzech filarach produktowych, przy zachowaniu efektywności procesu oraz elastyczności działania" - napisano w kierunkach startegicznych spółki.
    Jak podano, praca w oparciu o 3 filary (A, B i C) produktowe gier spółki jest kombinacją zupełnie nowych oraz już zbudowanych IP z potencjałem na rozwój +platformowy+ wybranych gier.
    Napisano, że filar A to nowe gry bazujące na nowych lub wybranych IP spółki, tworzone przez wewnętrzny zespół. Filar B, czyli wieloletni development wybranych gier spółki posiadających dużą bazę graczy, realizowanych w krótszych cyklach produkcyjnych.
    Filar C (wydawnictwo X-DEV), czyli wydawanie gier z mechanicznie angażującą rozgrywką od ambitnych studiów z całego świata.
    Dodano, że 11 bit studios chce przeprowadzić ewolucję +meaningfull games+ w kierunku +relatable games+, upewniając się, że aspekt +games+ będzie miał równie istotną wagę jak +relatable+.
    Producent gier poinformował, że jednym z kierunków rozwoju jest preferowana skala nowych gier wewnętrznych ujęta w ramach zespołów 30-60 osobowych, realizujących grę w 4 lata.
    "Naszą ambicją jest bycie niezależnym studiem tworzącym szereg autorskich, +relatable+ gier, dając sobie tym samym szansę na częsty sukces rynkowy, pozostając przy tym innowacyjnym, efektywnym zespołem oraz stabilną spółką" - napisano w komunikacie. (PAP Biznes)
  • Re: 11 bit Po 4 lata prac nad grami , budżet gier wydaw. 1-2 mln USD Autor: ~Mikesz [157.25.201.*]
    11 bit studios chce wydać w 2027 roku grę Frostpunk 1886 z mechanikami city builder
    PAP - Biznes
    24 kwi 2025, 11:37


    24.04.2025, Warszawa (PAP) - 11 bit studios chce w 2027 roku wydać grę Frostpunk 1886, która będzie tytułem łączącym gatunki city builder z przetrwaniem społeczeństwa - poinformowała spółka w prezentacji, podczas konferencji. (PAP Biznes)
[x]
11BIT -1,97% 169,60 2025-11-07 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.