e tam, WW2 dobrze się sprzedaje, a 30DOS nie będzie koniem przychodowym spółki, ale jeśli wyjdzie dobrze, to bardzo ją uwiarygodni. na razie wszystko zgodnie z planem jest realizowane
Wg mnie haczyk jest taki, że potrzeba jeszcze minimum jednego roku, żeby gierka mogła wyjść dopracowana, jest jeszcze mnóstwo czasu na inwestycję. Producenci boleśnie odczuli premiery zbugowanych gier. Lepiej dopracować, niż wypuścić gniota.
Dnia 2025-04-08 o godz. 22:58 ~Jaca86 napisał(a): > 95 miejsce na wishliscie, jedna z lepiej zapowiadających się gier z grupy Playway, 5mln kapitalizacji. Gdzie jest haczyk ?
Zerowa płynność, 30days on ship robione jest jako WFH budżet około 700tys zgodnie DI mają 5% od zysków nie wiem czy umowa była zmieniana na lepszy podział zysków i to są te haczyki.
Wygląda na to, że WishLista kupiona. Mały ruch online w ostatnim tygodniu, to będzie kolejna porażka. Gdzie tu uciekać w tym gamedev, ostatnio same oszustwa. The Alters zero zainteresowania, mimo świetnej WL. Może ten Holstin od Sonki? Tam przynajmniej widać ruch, coś się dzieje wśród graczy, oceniają, cenią, czekają.