Według zarządu kluczowym elementem wzrostu była intensyfikacja działań w segmencie automatów paczkowych (APM), który stał się jednym z motorów napędowych spółki.
Segment związany z dostawą i serwisem automatów paczkowych (APM) również znacząco wpłynął na poprawę wyników PointPack. Mimo wcześniejszych trudności związanych z restrukturyzacją Poczty Polskiej, końcówka 2024 roku przyniosła dynamiczne odbiory APM, co przełożyło się na przychody przekraczające 27 mln zł.
PointPack ma ambitne plany na kolejny rok. Firma zamierza skoncentrować się na dalszej optymalizacji działalności w segmencie APM
Ale to fakt że (APM) ma największe możliwości do wzrostu szczególnie w Europie gdzie dopiero to rusza a w Polsce jest rozwijane od ponad 10 lat rynek europejski ogromny i bardzo chłonny np Niemcy gdzie to jeszcze nie jest tak powszechne ...
W wynikach i komentarzu do wyników ewidentnie widać, że to właśnie APM wystartowało z grubej rury. A to dopiero początek po pierwszych kłopotach, które wtedy spowolniły. Mimo trudnego. polskiego rynku idzie nam bardzo dobrze. Zakładam, że po Chorwacji poznamy za niedługo kolejny kraj w którym PointPack rozpocznie zabawę.