Jak się patrzy na filmy z gry..to wszystko takie znajome. Sprzedaż lepsza niż DDS2 - coś chyba Movie musi popracować nad marketingiem przed wydaniem kolejnych gier. Dziwne że to taki przebój - grafika wygląda jak z lat 90 - no ale ja się nie znam na grach :)
Zależy dla kogo bo na pewno nie dla was. Shedule mma pik ponad 110 000, 95% pozytywów i 30 000 obecnie grających. Ddsy wyglądają przy tym jak trabant przy Ferrari. Jedna cyfra i to wcale niewysoka czeka , szkoda tych którzy dali się nabrać różnym zaklinaczom rzeczywistości
Odkąd pamiętam to cały czas naganiasz na spadki. Ci co obserwują forum bankiera znają takie indywidua i wiedzą co one oznaczają. Co do schedule, to wszystko zależy jak zareaguje MG, może bardzo dużo zyskać albo dalej się kisić. Na dzień dobry mają prezent w postaci reklamy tematu narcos.
Można już znaleźć wiele dyskusji, w których porównują DDS2 i Shedule 1. Wszyscy doceniają DDS, także MOV może tylko zyskać na fali popularności Shedule 1.
Marketing Movie nie działa, przecież teraz jest najlepszy czas na działanie na fali popularności schedule. Zobaczcie co robia ludzie ze schedule kupuje gre dds2 i po chwili chcą zwrotu pieniędzy i piszą negatywny komentarz z reklamą schedule. Tak samo mialo robi Movie