Yoshi Innovation liczy na przejście na GPW z NewConnect najwcześniej jesienią - wywiad ISBNews 20.03.2025 08:48:16
Warszawa, 20.03.2025 (ISBnews) - Yoshi Innovation liczy na przejście na rynek główny GPW z NewConnect najwcześniej na jesieni, poinformował ISBnews CEO Yoshi Innovation Marcin Sprawka.
"Yoshi Innovation jest w trakcie procesu przeniesienia notowań akcji z rynku NewConnect na główny rynek giełdowy, zgodnie z uchwałą walnego zgromadzenia z jesieni roku 2024. Liczymy, że przejdziemy na rynek główny GPW najwcześniej na jesieni. Duży parkiet to większa płynność i dostęp do finansowania, ale przede wszystkim wiarygodność dla inwestorów i akcjonariuszy, co jest dla nas kluczowe. Chcemy rozwijać się jeszcze szybciej, zarówno organicznie, jak i poprzez akwizycje" - powiedział ISBnews Sprawka.
Yoshi Innovation zamknęło emisję akcji serii G, pozyskując finansowanie w kwocie 1 mln zł, udzielonego przez nowych inwestorów indywidualnych.
"Jestem niezmiernie zadowolony z naszego ostatniego zwrócenia się do rynku o finansowanie. Pozyskaliśmy nie tylko pieniądze, potrzebne w kluczowej fazie rozwoju produktowego, przez który przechodzimy, ale także inwestorów, których wiedza i kompetencje dają szanse bliskiej współpracy między nimi a spółką. To zresztą jest zawsze nasz cel: budować z inwestorami relacje oparte na zaufaniu i na przekonaniu, że stoją przed nami wspólne cele" - dodał prezes.
Yoshi Innovation rozwija nowatorskie produkty medtechowe, biotechnologiczne i bioinżynieryjne także poprzez spółki celowe. Obszar ich przydatności to zarówno terapie oraz metody diagnozowania i leczenia o charakterze powszechnym (ogólnego stosowania), jak i te wykorzystywane w sektorze wojskowym (defense-tech).
"Spółka należy do grupy kilku przedsiębiorstw, notowanych na obu rynkach warszawskiej giełdy, wyróżniających się intensywnymi badaniami nad innowacyjnymi rozwiązaniami w dziedzinie biotechnologii i bioinżynierii, które dają dwa rezultaty. Pierwszym z nich jest wartość naukowa i metodyczna: opracowanie nowych procedur diagnozowania i leczenia. Drugim jest natomiast stworzenie odpowiednich urządzeń medycznych lub ogólnotechnicznych, poprzez które następuje stosowanie nowych metod. Oba te efekty budują wartość przedsiębiorstw wchodzących w skład grupy Yoshi Innovation i oba, razem lub oddzielnie, nadają się do komercjalizacji" - dodał Sprawka.
Yoshi Innovation, notowany na NewConnect, rozwija produkty medtechowe, biotechnologiczne i bioinżynieryjne.
Czyli chcą przejść już z gotowymi produktami, MDR na Hyperbary , certyfikacja Skanera Ran, po drodze wspominają o innych jeszcze produktach i przejęciach. Tak jest w większości spółek, że jak przechodzą na głowny parkiet GPW to kurs jest już ukształtowany , a produkty gotowe. Aczkolwiek liczyłem, że będzie to szybciej, cóż.
Trochę na tej spółce już jestem i oduczyłem na portfelu politykę działania Prezesa. Koleje przesuniecie planów kompletnie mnie nie zaskoczyło, Prezes i ta spółka tak mają, tak więc z wpisami pochwalnymi spółki proponuję wstrzymać się do namacalnych efektów działań Prezes, bo póki co, od dwóch lat tylko maluje trawę na zielono. Ciekawe w jakim terminie dowiezie certyfikację.
Teraz to jest ewidentna akumulacja.
Zobacz jak długo mieli pomiędzy 2,4 a 2,7.
Ja osobiście co jakiś czas skubie pakiety pomiędzy 2,42-2,48. Nabrałem już prawie 38k papieru ze średnią 2,47. Nieskromnie liczę, że uda mi się to sprzedać w okolicy 4zł w tym roku.
Dnia 2025-03-20 o godz. 09:20 ~Inwestor napisał(a): > Czyli chcą przejść już z gotowymi produktami, MDR na Hyperbary , certyfikacja Skanera Ran, po drodze wspominają o innych jeszcze produktach i przejęciach. Tak jest w większości spółek, że jak przechodzą na głowny parkiet GPW to kurs jest już ukształtowany , a produkty gotowe. Aczkolwiek liczyłem, że będzie to szybciej, cóż.
Niech najpierw Prezes dowiezie projekty z którymi się "masują" od dwóch, a nie roztacza kolejne wizje o nowych projektach czy przejęciach., bo póki co, przychody są niższe niż w jednoosobowym warzywniaku i tutaj cytata z raportu za 4Q-2024
.....W ostatnim kwartale zaobserwowano znaczny spadek sprzedaży wynikający z zahamowania na rynku oraz przesunięcia planowanych zamówień przez kontrahentów na późniejszy termin. Taka sytuacja przełożyła się na niższy poziom przychodów, co wpłynęło na ten wynik.