1. Wplyw za sprzedaz z umowy z Mostostalem (30-50m? jakies 4-6% kapitalizacji PKPC) 2. Wplyw za sprzedaz Cargotaborr (w restrukturyzacji) - (30-50m jakies 4-6% kapitalizacji PKPC) 3. Wplyw za sprzedaz Cargotor - w trakcie wyceny (150-300M jakies 19-38% kapitalizacji PKPC) 4. Umowa z wojskiem 400M - 50% procent kapitalizacji PKPC) 5. Zlozenie umowy restrukturyzacyjnej z potencjalnym ukladem (jakies 200-400M- jakies 25-50% kapitalizacji PKPC) 6. Wyjscie na 0 w tym roku i zysk od przyszlego
Razem powinnismy miec ekstra wplywow jasnych w ciagu 3-4 miesiecy na podwojenie sie kapitalizacji.
Wszystkie te czynniki sa juz w zaawansowanym stadium i powinny sie zfinalizowac do konca czerwca.
Oczywiscie moge nie miec racji, jednak to jest moje podejscie.
1Tarcza Wschod i umowy z niej wynikajace 2.Umowy z Ukraina na przewozy 3. Wzrost PKP i transportu przez zbrojenie sie UE 4. Wzrost intermodalu i prawo dotyczace transportu szynowego vs kolowego
Samych niepotrzebnych lokomotyw jest 700. I to zamortyzowanych juz czyli poza bilansem. A wario zrozumiec co to jest cena ksiegowa na akcje. Oczy sie moga otworzyc