Vivid Games zaprezentowała wstępne wyniki za styczeń. Real Boxing 3 kontynuuje soft-launch dla użytkowników iOS w USA. Spółka wygenerowała w pierwszym miesiącu 2025 roku 1,1 mln zł przychodu i 50 tys zł zysku netto. “Wyniki za styczeń są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Real Boxing 2 wypracuje mniejszą sprzedaż niż w grudniu, który jest zazwyczaj najlepszym miesiącem roku. Nasza uwaga skupiona jest na grach w produkcji. Jesteśmy w fazie soft-launch Real Boxing 3, który rozpoczął się w lutym w USA i nadal trwa. Weryfikujemy spływające od użytkowników komentarze, dzięki czemu ewentualne błędy w grze są eliminowane na bieżąco. Zależy nam na tym, były zebrane dane były miarodajne, soft-launch musi więc trafić do odpowiednio licznej grupy użytkowników. W kwietniu zamierzamy przeprowadzić soft-launch rUnded” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
rUNDEAD to tworzony aktualnie w Vivid Games tytuł endless runner w klimacie survival horroru, którego premiera jest zaplanowana na pierwszą połowę 2025 roku. W grze gracz wciela się w ocalałego, który musi przetrwać w świecie opanowanym przez hordy zombie, uciekając przed nimi pojazdem w zróżnicowanych, mrocznych lokacjach pełnych przeszkód.
Tytuł wyróżnia się intensywną akcją, atmosferą zniszczonego świata oraz możliwością rozwoju postaci i zdobywania ulepszeń, które pozwalają graczowi na dostosowywanie strategii i poprawianie wyników.
W ramach realizacji strategicznego podejścia Spółki, zespół projektowy rUNDEAD korzysta z doświadczeń i rozwiązań wypracowanych podczas tworzenia gry Zozole Run, co pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów i optymalizację procesu produkcji, zapewniając wysoką jakość i atrakcyjność rozgrywki dla użytkowników.