Grupa Boombit szacuje, że w styczniu 2025 roku jej przychody wzrosły mdm o 8,1 proc. do 20 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,3 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 20,3 mln.
Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit w styczniu 2025 r. wyniosły 20 mln zł, w tym 19,9 mln zł z gier mobilnych i 0,1 mln zł z projektów blockchain.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 11,5 mln zł (+22,8 proc. mdm), a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,4 mln zł (-22,4 proc. mdm).
"W styczniu odnotowaliśmy wyższe przychody zarówno w przypadku gier Mid-Core, jak i Hyper-Casual, wzrosły również wydatki marketingowe w obu tych kategoriach. Kolejny miesiąc z rzędu motorem napędowym naszych wyników jest Darts Club, w przypadku którego obserwowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania i wyników w trakcie Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie. W styczniu gra osiągnęła historycznie najwyższy poziom DAU i spodziewamy się kontynuacji bardzo dobrych wyników tego tytułu także w lutym" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
"Warto zauważyć, że bardzo dobre wyniki pod względem osiągniętych przychodów zanotowały wydane w grudniu 2024 roku gry Walk King - Race on Stairs i Truck Transport Simulator. Jak co roku jesteśmy również beneficjentem polityki Google’a i zmniejszonych kosztów prowizji, dzięki czemu do przekroczenia pierwszego miliona dolarów wynoszą one 15 proc. zamiast 30 proc., co widoczne jest przede wszystkim w przypadku gier Mid-Core" - dodał.
W styczniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (5,5 mln zł przychodów), Hunt Royale (2,7 mln zł), oraz Downhill Race League (1,4 mln zł). (PAP Biznes)
Po co bzdzić takie farmazony. Masz stratę i modlisz się żeby chociaż trochę odrobić. No chance. Tu akcji jest w grom. Wstaw kupi 3000 zobaczysz jak cię zasypują.