Dnia 2025-01-27 o godz. 12:07 ~hrabia napisał(a): > upadłość i restrukturyzacja > lepsze to niż likwidacja
I znów będzie nawijanie makaronu na uszy o "produkcjach własnych"?? Powiedz mi jakie plany wydawnicze ma spółka na najbliższe 2 lata? Kiedy spółka dokończy produkcje clash 2? Kiedy edytor map? Kiedy dodatek? Kiedy spółka poprawi błędy w Z-Cafe? Kiedy nowy set w Magic Nations? Kiedy Blockchain w produkcjach? Trzeba w końcu stanąć w prawdzie - Nigdy. Spółka tworzy sobie takie półprodukcje, ogłasza "premierę" po czym się nimi nudzi i zaczyna składać kolejne obietnice. Snuje opowieści o wspaniałcyh nowych produkcjach, po czym kończy sie jak zawsze... rozgrzebanym projektem, w który nikt nie chce grać.
Secundo: Tak samo dochodowa jak Z-Cafe, Magic nations, Clash 2, Return of the heir (Tego nawet w storze nie ma), a może Caveman chuck? Czy ta to już naprawdę, naprawdę, pinky promise, będzie dochodowa? Już to pisałem, że wydawanie gier nie polega na wrzuceniu apk do google store i zadowoleni. Po prostu się na tym nie znacie. Zajmijcie się może już tymi pokazami mody. Może z tym wam lepiej pójdzie. To śmieszne, że na profilu spółki nie ma nawet krótkiego posta o tym, że dostępna jest nowa gra, a nadefekowane jest postów o pokazach mody. Co to w ogóle jest? Śmieszna firma.
Dnia 2025-01-29 o godz. 15:55 ~BTC napisał(a): > Wydali CookingTravellets BTC Studio a to będzie dochodowa gra.
A wiesz co, nawet sobie popatrzyłem na tą grę. Naprawdę, chcesz mi powiedzieć, że gra typu "Hidden objects" uratuje tę firmę? I to jest właśnie wasz problem. Nie macie za krztę kreatywności. jedyne co wyprodukowaliście w czasie istnienia spółki to mało udane klony:
Bouncy birds klon Flappy bird Go! Birdie to Sokoban CookingTravellets to nic innego jak June's Journey
A jak mieliście okazję zrobić coś własnego, jak Clash 2 to przejedliście kasę i jedyne co pokazaliście, to że nie umiecie robić gier. Nie rozumiecie gier. Bezmyślnie kopiujecie popularne trendy i nic z tego nie wychodzi. Co druga firma wydała już grę typu "hidden object". A do tego wpakowali grubą kasę w marketing. Mnie nie przekonaliście.