Podpowiet tylko,że WW3 nie osiągnął nawet 50% sukcesu Green Hell. To jak widzcie teraz sprzedaż Starrupture,które prezentuje się znacznie poniżej poziomu WW3?
Słaba próba trolu. Porównanie gruszki do jabłka. W dodatku wrzuciłeś gameplaya SR ze zubożonymi fps'ami, żeby zakłamać faktyczną grafikę. Tutaj jest link do oryginału: https://www.youtube.com/watch?v=cbe5Iu7DJVs
Za to różnica między Twoim linkiem,a WW3 cały czas olbrzymia.To jest właśnie rónica kilku poziomów,to ogólnie wygląda tak,że Starrupture to gra z budżetem 4-5 mln zł,a WW3 z 35 mln zł,a jest przeciez odwrotnie.
Pytanie co Creepy robił przez blisko 5 lat,bo ta ich gra wygląda na 4-5 mln,a nie 35 mln?
Pytanie do znawców,a może oni,tj większość zespołu 3 lata jeszcze tworzyli konent Green Hella,były dodatki w GH?
WW3 nie przyjęła się z powodu dobrej grafiki lub jej braku. Ludzie nie grają, bo to fps na multiplayerze pvp, na którym są inne gry. 90- kilka procent graczy tego gatunku pójdzie w CS2 i Warzone i Valoranta.
Wspomniany rust z 2013 roku ma grafikę pozwalająca odpalić go na ziemniaku, i dzisiaj przypomina już bardziej minecrafta a mimo tego peak graczy gierka miała po 11 latach po premierze... Ale to gra z innego gatunku. Tu chodzi o bazy graczy pod konkretny gatunek, a nie to czy gierka wizualnie wygląda ładnie, czy nie
Rynek nie mówi, że gra jest super bo tego nie wie. Ale rynek dochodzi do wniosku, że trochę przereagował ze zwaleniem kursu do 240 zł, bo z Green Hell nadal są i będę dobre pieniądze, a szefostwu CRJ można ufać trochę bardziej niż większości szefów polskiego gamedevu.
Widać sporą różnice na korzyść WW3,a sprzedaz WW3 była dość kiepska,więc rynek przereagował wzrostem ceny.Widać,że trwa kolejne ubieranie w akcje,ktoś sprytny teraz wychodzi i ubiera ulice.