Onico twierdzi, że ure jest w błędzie i tyle i mają podstawy tak twierdzić, bo postępowanie zostało wszczęte przed ogłoszeniem układu. Obecnie Alpetrol wykazuje zyski. Jak podadzą raport pewnie w lutym i będą wykazane zyski wraz z układem to kurs pójdzie spokojnie na 30-35 PLN. Obecnie obsuwa to wystraszenie by zbierać dalej tanie akcji których brak. Sami sobie przesypują je mi udało się wybrać 300 na poziomach poniżej 14 więc jeszcze może skubnę na promocji.
Pozatym jaki sens miałoby cofnięcie koncesji skoro spółka zawarła układ dostała nowe życie wykazuje zyski. Myślcie nie twierdzę, że kurs pójdzie na 200 ale przy wykazaniu odpowiednich zysków porządnych raportach jesteśmy w stanie na koniec roku iść w granice 65-100pln trzeba oczywiście czasu.
tutaj widac wielu chce ta firme utopic zeby przejac ten intratny biznes - swoja droga publikacje informacji poufnych tez nie bylo przypadkowe......wg mnie opublikowali poufne wiedzac rowniez ze idzie ku dobremu - przy okazji jest okazja do zakupow po korekcie.
Czyli naganiasz na sprzedaż akcji za pół darmo kilka msc to koniec roku w międzyczasie przedłuża… wiesz co w takim razie zacznę to na swoją spółkę skupować by tacy jak Ty nie odebrali akcji
Równowaga rynkowa na rynku LPG, którego znaczenie gospodarcze dla Polski jest duże i często pomijane wydaje się dziś niezwykle krucha. Nasz kraj to największy importer gazu płynnego w Unii Europejskiej i Federacja Rosyjska zdaje sobie z tego sprawę. Kierowcy i rolnicy to newralgiczne grupy społeczne o dużym znaczeniu politycznym (ci drudzy wręcz krytycznym dla partii rządzącej). Z tej perspektywy należy brać pod uwagę ograniczenie lub wstrzymanie eksportu LPG do Polski przed wyborami. Byłoby to bardzo dotkliwe, bo proces dywersyfikacji dostaw trwa. Z tej perspektywy rola terminali nadbałtyckich jest jeszcze ważniejsza. Orlen posiada taką instalację w Szczecinie (400 tys. ton), Gazpol w Gdańsku (600 tys. ton), a grupa Onico w Gdyni (400 tys. ton). Długotrwałe przerwanie działania każdej z tych instalacji może narazić bezpieczeństwo energetyczne państwa. Tymczasem wejście w rolę nowego właściciela terminalu w Gdyni może okazać się niemożliwe ze względu na specyfikę działalności. W tego typu instalacjach majątek jest zwykle powiązany ze spółką, należy odnawiać wiele zezwoleń i zgód, a wiele z nich było zawieranych przed gwałtowną rozbudową portu
Czekamy na LPG z USA które będzie mieć nadwyżki produkcji i chce zastąpić Rosję na rynku europejskim. LPG z Polski jest pchane dalej do Słowacji i Węgier, więc ten terminal będzie kluczowy. Pozdrawiam wytrwałych