• AMAZON Autor: knx [217.173.203.*]
    I wszystko jasne....
  • Re: AMAZON Autor: ~foxmulder [85.14.87.*]
    bez ESPI?
  • Re: AMAZON Autor: ~foxmulder [85.14.87.*]
    a....jest, przepraszam
  • Re: AMAZON Autor: ~Akcjonariusz [37.225.83.*]
    Brawo datawalk . Idziemy na 100 zł
  • Re: AMAZON Autor: ~BUM [185.216.181.*]
    ... o kar-wa... wieloryb..
  • Re: AMAZON Autor: ~BUM [185.216.181.*]
    I teraz pytanie czy z softem dla Amazonu wygrali bezpośrednie starcie z ofertą Palantira, bo nie chce mi sie wierzyć ze Amazon też Palantira nie brał pod uwagę.
  • Re: AMAZON Autor: ~akak [87.212.185.*]
    Wygrali z Palantir ... ? Myślę, że to ogla byc ta walka gdzie bezpośrednio z nim rywalizowali . Pikuś byl bardziej obeznany w temacie
  • Re: AMAZON Autor: ~Bylydat [104.28.131.*]
    Zrozumcie,
    1. w żadnym zastosowaniu nie jest i nie będzie lepszy od Palantira. To jest jasne dla każdego kto się orientuje jak obecnie wyglądają oba produkty, gdzie funkcjonują, jak wygląda rozwoju.
    2. Datawalk zawsze wygra cena. W każdym zastosowaniu będzie tańszy. Przykład, Morgan za około 1 mln USD dla banku. Palantir w ogóle nie zaczyna rozmawiać w takich cenach. Za auto sportowe się płaci.
  • Re: AMAZON Autor: ~BUM [185.216.181.*]
    Auto sportowe nie pełni żadnej użytkowej funkcji...
  • Re: AMAZON Autor: ~Wredny [91.94.22.*]
    Dnia 2024-12-27 o godz. 12:49 ~Bylydat napisał(a):
    > Zrozumcie,
    > > 1. w żadnym zastosowaniu nie jest i nie będzie lepszy od Palantira. To jest jasne dla każdego kto się orientuje jak obecnie wyglądają oba produkty, gdzie funkcjonują, jak wygląda rozwoju.
    > > 2. Datawalk zawsze wygra cena. W każdym zastosowaniu będzie tańszy. Przykład, Morgan za około 1 mln USD dla banku. Palantir w ogóle nie zaczyna rozmawiać w takich cenach. Za auto sportowe się płaci.

    Ad. 1 Powiedzmy że znam oba rozwiązania i to nie tylko z folderów reklamowych, filmów na youtubie i prezentacji. Powiem krótko: nie podzielam Twojego zdania. Porównujesz grabie i szpadel, a takie porównanie zwyczajnie nie ma sensu. Każde z tych rozwiązań służy czemuś innemu. Palantir jest nastawiony na bardzo duże organizacje lub firmy. DW celuje w innego klienta bo oferuje inny produkt. To że w swoim portfolio ma dużych graczy nie oznacza że oni robią duże wdrożenia w oparciu o tą technologię. Zespoły dla jakich dedykowany jest ten produkt wcale nie muszą być duże u takich klientów.

    Ad. 2 DW wygra ceną - tu pełna zgoda. To czysta pragmatyka. Nie ma wielu klientów, którzy wyłożą dziesiątki milionów dolarów na samo narzędzie analityczne. Nie ma wielu nawet na cały projekt w tej skali. Za to jest wielu co wyłożą 10-20 mln PLN czyli około 3-5 mln USD (bez kalkulatora) na całe wdrożenie (oprogramowanie, serwery, macierze, wdrożenie, szkolenia) i to jest target dla DW. Nie oznacza to że nie sięgną po klientów z kategorii premium realizujących projekty z budżetem o jedno zero więcej. Odnosząc to do samochodów DW sprzedaje samochody dostępne dla wielu a Palantir tylko dla wybranych, którym MUSI się to opłacać.
  • Re: AMAZON Autor: ~Alicja [198.44.138.*]
    Tatko mówi że Amazon ma dziwną stronę i że mam kupować na Temu. Gdyby podpisali z Temu to byłoby co innego, ale Amazon to tylko Amazon.
  • Re: AMAZON Autor: ~Byly [172.225.38.*]
    Czyli w czym ma przewagę Dat poza cena? Co robi lepiej?
  • Re: AMAZON Autor: tuptus111 [37.109.145.*]
    A co robi gorzej?
[x]
DATAWALK -2,94% 100,26 2025-09-05 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.