Od października papier utrzymuje się w kanale wzrostowym.W poniedziałek odbił się od dolnej linii tego kanału a na dodatek przebił w górę górne ramię klina zniżkującego.
Co jeszcze brakuje mu do szczęścia?
w ecard wszedł skok , spółka jak na razie nie przynosi zysków, przeinwestowała i kto wie czy uda jej sie kiedykolwiek pokryć koszty inwestycji nie specjalnie wiadomo co skok planule z ecardem
Dzięki przejęciu SKOK kupił sobie sieć bankomatów.Kiedyś myślałem,że będą chcieli się pozbyć ecarda ale ecard wyemitował obligacje i SKOK je wszystkie wziął więc może nie będzie tak źle?Nie znam się na tym ale może ktoś mądrzejszy w tej kwestii się wypowie?
A ja przypomnę się z postanowieniem, o którym już nieraz pisałem: "z ECARD trzeba poczekać". Pisałem, że do końca lipca.... Papier potencjalnie już napięty, śmieciowy, więc potrzebna spekuła. SPEKUŁA też jest - SKOK. SKOK to firma nastawiona na szybki bezkompromisowy zysk. Ten papier w ich rękach, to bedzie szok spekulacyjny. Śmiecie najlepiej latają!
Podobał mi sie kurs i wykres SKOKU w ostatnim czasie , ale małe obroty sprawiły że troche się bałem w niego wskoczyć no i uciekł do tego dość mocno . Po informacji jaka tam będzie , będzie już wiadomo co nam sie szykuje
kolego jeżeli ktoś manipuluje dana spółką to nic nie pomoże w zmianie kursu czy to nawoływanie do sprzedaży czy też do kupna. Przeanalizuj jak zachowywały się inne spółki na giełdzie w ciągu ostatnich 3 miesięcy a jak zachowuje sie ta spółka. Także porównaj co się działo z tą spółką gdy na giełdzie były rekordowe wzrosty. Powiem tak ewidentnie ktoś manipulował i zaniżał wartość akcji tej spółki.
Witaj w klubie.Ja też mniej więcej wtedy ich sobie troszkę kupiłem i niech przekletym będzie dzień,w którym sie na niego skusiłem.Pod spekułę chciałem się podłączyć.....