to, to, że pomysł sprzed 30 lat, by oddac drogę w stanie bardzo dobrym jest ...... głupi.
Dawno nie jechałem tym odcinkiem, ale wydaje mi się, że choćby przed punktami poboru opłat z każdej strony są wiadukty /chyba nie ma za Brzeczkowicami czy jak to sie nazywa/. Czyli są 3 newralgiczne miejsce, gdzie by wypadało zrobić 3 pas przynajmniej z jednej strony do 2027 roku /by potem móc robić zwężenie 2*2 przy robocie z drugiej strony/. Podobnie są 2-3-4 ? wiadukty w okolicy zjazdu na Oświęcim i tam też powinno sie przygotowac przynajmniej 3 pasy w jedną stronę.
Na moją głowę ok 2-3 % tej drogi i tak będzie musiała być zmieniona przy 3 pasach.
więc na pewno lepiej TERAZ przygotować sie na inwestycje pod 3 pas i nie robić tego z nowym ruchem.
Chyba, że państwo na "gwałt" poprawi drogę Kraków - Bytom, ale tam potrzeba co najmniej 30 kilometrów po nowym sladzie.
Dnia 2024-12-13 o godz. 00:30 ~dr napisał(a): > ZYSK NETTO ZA TEN ROK OK.160 MLN
dwa razy kit w jednym nocnym wrzasku, po co? zysk za ten rok będzie znany dopiero w przyszłym, jak zawsze nie jesteś w stanie podać źródła twojej "sensacji", w kółko wklejanej, po co to robisz? poczytaj o końcu koncesji na https://www.bankier.pl/wiadomosc/Co-z-autostrada-A4-w-zarzadzie-Stalexportu-Resort-zdradza-plany-8748601.html i o spadku wartości aktywów w punkcie XIV komunikatu z 6 listopada
Dnia 2024-12-13 o godz. 22:47 ~dr napisał(a): > WYPOCINY
masz rację, twoje bezsensowne wrzaski, byle "zaistnieć" to wypociny, skoro o tym wiesz, po co to robisz? poczytaj o końcu koncesji na https://www.bankier.pl/wiadomosc/Co-z-autostrada-A4-w-zarzadzie-Stalexportu-Resort-zdradza-plany-8748601.html i o stracie w wartości aktywów Stx, punkt XIV komunikatu z 6 listopada