Drzewiej bywało że sternik miał posłuch. Jak się zaparł i worki z piaskiem układał, to żadna fala mu nie przeciekła, ale on odpłynął i zostawił tylko zamek na mieližnie
Dnia 2024-12-10 o godz. 17:20 ~KrólArtur napisał(a): > Dzisiaj kurs Compremum znów w TOP 3 spadków i otarł się już o kurs 1,3.. zgodnie z założeniami wielu analityków.
To oczywiste, to była tylko kwestia czasu. I tak długo mamili marzeniami o fabryce, innych intratnych inwestycjach i kursie 10 Pln. Teraz już będzie szybko szło w dół na 90 groszy.
Dnia 2024-12-04 o godz. 18:50 ~Marian napisał(a): > Po oficjalnym ogłoszeniu wyłączenia CPR z kontraktu GSMR sprzedaż po 1,3 Pln zostanie w kręgu marzeń.
Marian, miałeś rację, 1,30 to już dla niektórych krąg marzeń.
Dnia 2024-12-13 o godz. 17:25 ~KrólArtur napisał(a): > I mamy już dzisiaj 1,30. Kolejny dzień spadków i znów rekord. Teraz pora w przyszłym tygodniu na dwucyfrowe spadki kończące z tą śmieszną spółką.
W przyszłym tygodniu o 1,30 będzie można zapomnieć. Teraz już tylko 90 groszy, następnie 70 i komunikat zarządu.
Mariusz, realizują się Twoje prognozy. Warto Cię słuchać. TatianaSemenkova się dzisiaj wyswobodziła i już jest jej lżej i zaoszczędziła sobie większej straty.
Może tak być, drastyczny spadek przychodów w IIIkw. robi swoje, brak perspektyw, przychody z Solino się skończyły, wykluczenie z kontraktu z PKP PLK i od dłuższego czasu brak informacji o nowych umowach, coś tam niedobrego się dzieje. Te spadki nie są bez powodu.
72 mln minimum. To ustawowe 10% waloryzacji kontraktów kolejowych + dodatkowo wykonane prace.
To ustawowa waloryzacja i wszystkie firmy wykonujące kontrakty kolejowe rozpoczęte przed pandemią mają ją zagwarantowaną, jak się kiedyś nauczysz czytać ze zrozumieniem to znajdź sobie ustawę i przeczytaj.
Konsorcjum Nokii nie podpisało żadnego aneksu waloryzacyjne go jeszcze.
W maju ubiegłego roku rząd podjął decyzję o zwiększeniu limitu finansowego Programu Budowy Dróg Krajowych o 2,6 mld zł oraz Programu budowy 100 obwodnic o 115 mln zł. Decyzja objęła też podniesienie do 10 proc. limitu waloryzacji dla kontraktów, dla których dotąd był on na niższym poziomie. Na kolei takich zmian nie było i już w sierpniu branża zaczęła mówić o możliwych bankructwach – PKP PLK zapewniała jednak, że stosowane przez nią rozwiązania są wystarczające.
PKP PLK z waloryzacją. Jednak to możliwe
Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podwyższyły limit waloryzacji z 5% na 10%. Spółka informuje także, że podjęła działania mające na celu uwzględnienie kwoty w ramach Krajowego Programu Kolejowego (KPK). Dla projektów RPO – PLK SA zwaloryzowało umowy do limitu 10%.
Art. 439 ust. pkt 2 prawa o zamówieniach publicznych.
oraz subklauzura 13.8.
W umowach obejmujących inwestycje drogowe i kolejowe od początku 2019 roku stosowana jest klauzula waloryzacyjna (oznaczona jako: „Subklauzula 13.8 Korekty wynikające ze zmian kosztu”). Sprowadza się ona do następującego wzoru:....
Wzoru tu nie przepiszę sprawdźcie go sobie sami.
Naprawdę nic nie wiecie o prawie o zamówieniach publicznych ??
Przecież wsztkie spółki z niej korzystają w np. Budimex Torpol ...itd...
Oni już to dostali w zeszłym roku w grudniu i już dawno rozeszło się na przyjemności Dostali to w grudniu 2023 zobaczcie to w zeszłorocznym raporcie rocznym. 80 ml wpadło i się rozeszło na zabawki Oni już to dostali w zeszłym roku w grudniu i już dawno rozeszło się na przyjemności
Dnia 2024-12-18 o godz. 21:05 ~SKF napisał(a): > Oni już to dostali w zeszłym roku w grudniu i już dawno rozeszło się na przyjemności Dostali to w grudniu 2023 zobaczcie to w zeszłorocznym raporcie rocznym. 80 ml wpadło i się rozeszło na zabawki Oni już to dostali w zeszłym roku w grudniu i już dawno rozeszło się na przyjemności
Niestety nie konsorcjum Nokii nie podpisało żadnego aneksu na tym kontrakcie wielu od lat wiec o waloryzacji nie mogło być mowy, ale kłam dalej dobrze Ci idzie.