• Po konferencji --włąsnie w tym problem ze SR nie jest SHOOTEREM Autor: ~fuks [116.90.72.*]
    i to takim multi person VS person.

    Problem w tym ----że To jest bardziej TOWER DEFENCE ---a kto gra masowo w TOWER DEFENCE na PC/ KONSOLE.

    Postawili na złego konia ---moga jakosciowo go dopieszczac co JUŻ geneuje coraz wieksze koszty ---ale sam koncept gry zeby WALCZYĆ ---NPC-owymi HORDAMI ROBALI , budowac baze na wzór TOWER DEFENCE --- przy okzji zmuszajc do zbierania surowców i czekajac na wybuch suypernowej --- raczej nie jest receptą na sukces.

    Ludzie chca realizamu przetrwania jaki był w GH i w kilku innych tego typu gier , albo chca MULTI person VS person . ALE rozszezony TOWER DEFENCE ? ---wlasnie dlatego jest taka niska pozycja SR na WL .

    detale moga troche podkrecic zainteresowanie grą ale to moim zdniaem nie bedzie wielki GAMECHANGER---przypominam ze INVUNCIBLE --mialo przed debiutem 36 MIEJSCE --na WL ---jaką teraz ma kapitazlaicje STARWARD? ---Infection Free Zone od GOP miało 18 Pozycje na WL ---debiut 19 K PEAK ---jak wyglada Kurs GOP od dnia premiery IFZ? -----

    Jak wyglada WL starruupture? nawet jeslib bedzie na 40-30-czy nawet 20 miejscu ( jak IFZ) to niczego nie gwarantuje --- za to ta pozycja na jakiej jest obenie powoduje tylko mocne zwiekszenie RYZYKA inwestycyjnego w ten PROJEKT.
  • Re: Po konferencji --włąsnie w tym problem ze SR nie jest SHOOTEREM Autor: ~bity [31.60.67.*]
    gry 11bit z serii Anomaly były Tower defense i odniosły sukces...
  • Re: Po konferencji --włąsnie w tym problem ze SR nie jest SHOOTEREM Autor: ~bity [31.60.67.*]
    https://store.steampowered.com/app/91200/Anomaly_Warzone_Earth/
  • Re: Po konferencji --włąsnie w tym problem ze SR nie jest SHOOTEREM Autor: ~fuks [116.90.72.*]
    Tak" olbrzymi " sukces ---zaliczył szcegołnie finansowy ---absolutnie nie życze takich sukcesów SR ktory ma kosztowac w 35 M PLN i nie wiadomo czy nie bedzie wiecej ---bo mialo byc 20 M .

    https://gamalytic.com/game/91200

    ale bez przesady ---SR to nie anomaly

    natomiast była podobna gra wypuszczona w tym roku ---OUTPOST : Infinity siege --w dniu debiutu miala 53 K Followers --- Peak miala 18 K w debiucie debiut był 28 Marca -- i do tej pory sprzedał na steamie tylko 250 K kopii --generujac ok 3 M $ przychodu NETTO. --czyli 12 M PLN po 8 Miesiacach od debiutu gry.

    oczywiscie SR wyglada na duzo lepiej graficznie dopracowana gre itp ---tamta gra ma niskie oceny --ale mowimy o samym typie rozgrywki ---TAkie gry jak TOWER DEFENCE jak OUTPOST , jak Infection Free Zone , maja swoich fanów --robią po 17-19 K peak w debiucie --co wyglada na niezle debiuty ale z czasem sie Szybko wypalają ----z przychodami zyskami itp. i patzrac na wlasnie te przykłady bedzie Im nie latwo pokryc nawet sam budzet gry . ---BO wielki FP2 Bez kasy z MS mialby tylko 35 M przychodu do konca wrzesnia i to po 6 miesiecznej sprzedazy preorderów ktore były przed debioutem ---a ta sporzedaz byla znaczaca bo stanowiłła ok 50% wszytkich zaksiehgiowanych sprzedazy ilosci kopii do konca wrzesnia.

    wiec SR i CRJ stoja przed wielkimi wyzwaniami.
[x]
CREEPYJAR 0,23% 445,00 2025-10-03 16:21:31
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.