Problem w tym ----że To jest bardziej TOWER DEFENCE ---a kto gra masowo w TOWER DEFENCE na PC/ KONSOLE.
Postawili na złego konia ---moga jakosciowo go dopieszczac co JUŻ geneuje coraz wieksze koszty ---ale sam koncept gry zeby WALCZYĆ ---NPC-owymi HORDAMI ROBALI , budowac baze na wzór TOWER DEFENCE --- przy okzji zmuszajc do zbierania surowców i czekajac na wybuch suypernowej --- raczej nie jest receptą na sukces.
Ludzie chca realizamu przetrwania jaki był w GH i w kilku innych tego typu gier , albo chca MULTI person VS person . ALE rozszezony TOWER DEFENCE ? ---wlasnie dlatego jest taka niska pozycja SR na WL .
detale moga troche podkrecic zainteresowanie grą ale to moim zdniaem nie bedzie wielki GAMECHANGER---przypominam ze INVUNCIBLE --mialo przed debiutem 36 MIEJSCE --na WL ---jaką teraz ma kapitazlaicje STARWARD? ---Infection Free Zone od GOP miało 18 Pozycje na WL ---debiut 19 K PEAK ---jak wyglada Kurs GOP od dnia premiery IFZ? -----
Jak wyglada WL starruupture? nawet jeslib bedzie na 40-30-czy nawet 20 miejscu ( jak IFZ) to niczego nie gwarantuje --- za to ta pozycja na jakiej jest obenie powoduje tylko mocne zwiekszenie RYZYKA inwestycyjnego w ten PROJEKT.
Tak" olbrzymi " sukces ---zaliczył szcegołnie finansowy ---absolutnie nie życze takich sukcesów SR ktory ma kosztowac w 35 M PLN i nie wiadomo czy nie bedzie wiecej ---bo mialo byc 20 M .
https://gamalytic.com/game/91200
ale bez przesady ---SR to nie anomaly
natomiast była podobna gra wypuszczona w tym roku ---OUTPOST : Infinity siege --w dniu debiutu miala 53 K Followers --- Peak miala 18 K w debiucie debiut był 28 Marca -- i do tej pory sprzedał na steamie tylko 250 K kopii --generujac ok 3 M $ przychodu NETTO. --czyli 12 M PLN po 8 Miesiacach od debiutu gry.
oczywiscie SR wyglada na duzo lepiej graficznie dopracowana gre itp ---tamta gra ma niskie oceny --ale mowimy o samym typie rozgrywki ---TAkie gry jak TOWER DEFENCE jak OUTPOST , jak Infection Free Zone , maja swoich fanów --robią po 17-19 K peak w debiucie --co wyglada na niezle debiuty ale z czasem sie Szybko wypalają ----z przychodami zyskami itp. i patzrac na wlasnie te przykłady bedzie Im nie latwo pokryc nawet sam budzet gry . ---BO wielki FP2 Bez kasy z MS mialby tylko 35 M przychodu do konca wrzesnia i to po 6 miesiecznej sprzedazy preorderów ktore były przed debioutem ---a ta sporzedaz byla znaczaca bo stanowiłła ok 50% wszytkich zaksiehgiowanych sprzedazy ilosci kopii do konca wrzesnia.