CRJ przegapił swoja szanse , wyluzowali sie po tym jak mieli dobre wyniki wydajnosc produkcji im mocno spadła i takie są efekty.
Teraz mają powody do grobowej atmosfery , ponieważ zamiast Kuc żelazo póki gorące to weszli w jakiś dziwny porjekt ktory MOCNO powieksza koszty , ktory Mocno powieksza czas produkcji i ktory raczej furrory nie zrobi ,jesli SR bedzie lipą , to oznaczać będzie ze GH2 bedzie pewnie w okolicach 2029 - 2030 i moze byc cienko z finansowaniem produkcji GH2.
to tylko twoja percepcja. z drugiej strony wcisnęli z gry wypuszczone w 2018 wszystko co możliwe. plan z kolejna gra jest zrobić to samo.
moze i konferencja nie byla wystrzałowa ale sporo powiedziano. imho sluszna decyzja, bardzo dobrze ze sledza konkurencję na bieżąco. po koncie wierzę w sr ciut mocniej
Joasia ---zauważ BARDZO WAŻNE ZDANIE --ktore powiedzieli --- KONKURENCJA i to ze rynek jest bardzo trudny poniwaz jest coraz wiecej gier wypuszczanych ( i tu juz nie powiedział WYPASIONYCH GRIER) ---i jest coraz trudniej sie WYBIC NA TYM RYNKU .
Wielu chyba tego nie bierze pod uwagę , ze wybicie sie z NOWYM IP jest niezwykle skomplikowane obecnie ---co pokazuja Followers i WL SR , jak rowniez np THE ALTERS od 11 bit --ktory KAMPANIE REKLAMOWA MA JUZ ZA SOBĄ łacznie z DEMO.
Nawet wielki brand FROSTPUNK 2 ---nie wypalił bo gdyby nie kasa i umowa z MS --to by nadal Budżet sie nie zwrocił pomimo ze preordery były spzredawane od KWIETNIA wiec wiec 8 Miesiecy sprzedazy FP2 nie zwrocuilby kosztów gry ---ghdyby nie kasa z MS za gamepass.
Teraz sa zupelnie inne czasy niz jeszcze kilka lat temu ---to dlatego jest MNOSTWO SPOLEK GAMINGOWYCH --ktore maja po parę M kapiutalziacji co jeszce 2-3 lata temu było nie do pomyślenia , gdzie taki STARWQARDS byl wyceniany na 200 M PLn a teraz jest na 20 M. ITP ITD.,
Koszty SR wzrosły 2 krotnie vs planowane ---jesli NIE wypali ta gra ( a nic póki co nie wskazuje zeby miala wypalić z taką WL ) to ile bedzie kosztował GH2 i jak długo bedzie robiony ---Bo zauważ ze SR bedzie z EA wiec bedą wiele SIŁ operacyjnych dalej kierowali na ten projekt nawet jesli bedzie miał małe Dochody .
to nowe IP ale benchmarki są znane tak jak było z GH, więc wiadomo czego można oczekiwać i jaki mają target . Zainteresowanie jest małe bo mało pokazali , wszystko przed nimi . A przesunięcie to dobry ruch grę trzeba wydać dopiero jak będzie hype zbudowany .
Moiim zdaniem bardzo w tej kwestii sie mylisz---SR to zupełnie zupełnie inny rodzaj gry niz survivalowy Green hell i z automatu przypisywanie fanow GH do SR , z aracji tylko tego ze zrobil ja ten sam deweloper ---byłoby bledem .
Zoabcz na Frostpunk 2 ---ci z 11 bit tez mysleli ze maja juz z gory zbudowany TARGET---6 M graczy FP1 --i w duzej mierze Wish Listy to potwierdzały i co sie stało ?? ---POMIMO NAWET NAZWY FROSTPUNK 2 ---FAni FP1 nie kupili GRY tak masowo jakby sie tego spodziewali --- tylko 19 % WL --kupiło grę . Pomimo Podobieństw obu gier to ich głowna mechanika została zmieniona ----z Dbania o przetrwania obywateli poprzez decycje " buidowlane i prawo . na DBANIE o przetrwanie Polityczne " Dyktatora" gdzie lidzie to świtliki sekundy to dni ogdraniczenie "swobodego" budowania miasta ---a nastawienie sie na " intrygi polityczne". I JUZ to wystarczyło zeby CAŁY misterny plan TARGETÓW ruynął jak domek z kart.
A STARRUPTURE nie jest GREENHELL , bo SR nie ejst typowym strictwe survivalem - to zupelnie inny rodzaj gry ktory chyba najbardziej mozna okreslic jako TOWER DEFENCE a ten typ rozgrywki nie jest jakis wybitnie uwielbiany przez graczy PC / Konsol.