Panie Prezesie? Taka forma komunikacji jest dość agresywna i może nie być konstruktywna. FinTech zdaje się nie nadążać za trendami i dynamiką reszty Grupy. Wyniki uwidaczniają, które segmenty Grupy tworzą realną wartość, a które pozostają jedynie niespełnionymi wizjami, obciążającymi wyniki. To także sygnał do refleksji nad skutecznością zarządzania i podejmowania decyzji strategicznych.
Dnia 2024-11-25 o godz. 19:03 ~Was napisał(a): > Panie Prezesie? Taka forma komunikacji jest dość agresywna i może nie być konstruktywna. FinTech zdaje się nie nadążać za trendami i dynamiką reszty Grupy. Wyniki uwidaczniają, które segmenty Grupy tworzą realną wartość, a które pozostają jedynie niespełnionymi wizjami, obciążającymi wyniki. To także sygnał do refleksji nad skutecznością zarządzania i podejmowania decyzji strategicznych.
Z oceną segmentu FINtech warto zaczekać do końca roku, tym bardziej że w czwartym kwartale będą rozliczane realizacje w tym segmencie. Choć uczciwie trzeba zaznaczyć, że na tle Softwear Mind FIntech ma wiele do nadrobienia