Cześć wszystkim! czy jest na forum ktoś kto orientuje się jak wygląda możliwość rozwoju oferty spółki w segmencie B2C? Dlaczego spółka nie działa aktywnie np. nad rozwojem własnego sklepu internetowego oraz sprzedażą na platformach marketplace nie tylko w Polsce, ale ogólnie w regionie.
Wysłałem pytanie do Prezesa w tym temacie, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.
Czy powodem mogą być umowy z klientami B2B i jakiś zakaz konkurencji o klienta detalicznego? A może po prostu spółce brakuje kompetencji w tym obszarze i chęci do rozwoju ponad ten obszar, który już jest bardzo dobrze znany.
Będę wdzięczny za każdy merytoryczny udział w dyskusji
Druga kwestia to marka Qvertech. Co w rzeczywistości się pod tym kryje? Ze strony Poltronic podlinkowany jest jakiś serwis komputerowy w Trzebnicy. dodatkowo strona nawet nie ma certyfikatu SSL i pokazuje że jest niebezpieczna. To jakiś błąd czy rzeczywiście pod tą marką kryje się jakiś małomiasteczkowy serwis komputerowy?
Na rynku Polski mało tego sprzętu dobry ruch to wejście w sprzedaż czy też tworzenie nowych produktów czy też sprzedaż płyt z tymi palnikami.
https://pl.aliexpress.com/item/1005008638601969.html