W przeciągu 24 godzin od ogłoszenia informacji, Tormentor wspiął się o kilka pozycji na WL i przybyło followersow. Awans do top 150 przed premierą byłby bardzo dobrą zapowiedzią.
Na discord pojawiły sie nowe materialy i porownie z poprzednią wersją. Widać skok jakościowy. Jest też duzo pozytywnych komentarzy widać że zainteresowanie grą nie słabnie. Czekamy na demo i mocne materiały marketingowe!
Gra wygląda bardzo ciekawie.
Szkoda , że brakuje kasy na marketing. Myślę, że każdy kto ją zobaczy, byłby nią zainteresowany.
Ich FB milczy, jak by hasła do niego zapomnieli.
Kiedy ludzie zrozumieją, że produkt sam się nie obroni. Żeby go dobrze sprzedać trzeba o nim mówić i to najlepiej w każdym możliwym do tego miejscu.
Rozumiem , że tematyka gry może trochę blokować promocję, ale bez niej na zysk z gry będzie trzeba czekać latami.
nie powiedziałbym, że wishlista stoi; za ostatni miesiąc przybyło 300 followersów i pewnie jakieś 4-5 tys. osób; gra w rankingu Steama stoi w miejscu, bo inne gry też budują swoje wishlisty. natomiast naprawdę duży ruch będziesz miał w kwietniu kiedy odpalą kickstartera. dla mnie to będzie bardzo poważne "sprawdzam"; w zależności od tego ile kasy zbiorą i jak przyjęte zostanie demo, będzie można ewentualnie podejmować tu poważniejsze decyzje inwestycyjne; na razie czekamy.
Przypominam, że spółka zawarła umowę z profesjonalnym wydawcą na promocję Tormentora, przy tak kontrowersyjnym tytule to bardzo ważne by zajął się tym ogarnięty podmiot. Start marketingu jeszcze przed Nami. Madmind już docelowo zabezpieczył się na wypadek braku akceptacji przez Steam. Ma alternatywne platformy sprzedażowe. Patrząc na zainteresowanie zbiórką na Indiegogo można być spokojnym o docelowy rynek dla tej unikatowej produkcji.
Tylko że wyłącznie steam się liczy jeśli chodzi o masową sprzedaż gier. Jesli ich nie dopuszczą to będzie bardzo źle. Dlatego martwi mnie brak informacji w jaki sposób współpracują żeby gra przeszła akceptację.
To prawda, żeby dorównać sprzedażowo Succubusowi, potrzebny jest Steam. Ale z tego co kojarzę, na Discordzie była informacja, że Tormentor przeszedł już wstępną weryfikację na tej platformie; ma nadany rating wiekowy (+18) i może być dostępny nawet w Niemczech. Może więc przynajmniej tym razem obejdzie się bez komplikacji.
Tragicznie wygląda to co się dzieje na WL. TORMENTOR jeszcze nigdy nie notował tak ogromnych spadków. Za moment zamiast wskakiwać do top 300 znajdzie się w top 500 a jesteśmy już blisko przed premierą. Zbiórka wg też pokazuje jak małe jest zainteresowanie. Kwota pewnie zostanie zebrana, ale przy udziale raptem kilkuset osób. Na ten moment sytuacja wygląda tragicznie.
Tormentor na wishliscie steam leci na pysk - to fakt. Dlaczego? Najpierw był pokaz state of play, teraz jest next fest, który zapewnia widocznośc innym nadchodzącym grom. Pod względem zapisów na wishliste cały czas mamy jednak systematyczny wzrost - szacuje, że lista ma już ok. 150 tys. zapisów, co na tym etapie jest wynikiem podobnym do Succubusa (tam na premiere było 250 tys.). Tormentor ma być na next feście we wrześniu i wtedy on dostanie swoją rundę widoczności. Dopiero jeśli tam nic się nie zadzieje, będzie trzeba się martwić.