Znane powiedzenie o tym że lepsze jest wrogiem dobrego znajduje swoje potwierdzenie w całej rozciągłości w przypadku tego nowego wynalazku. Może i chęci były dobre, ale inne powiedzenie głosi, że dobrymi chęciami piekło jest wyściełane. A teraz optymistycznie, jesień nam nastała, gdzieniegdzie świeci słońce, a i następne tygodnie statystycznie wzrostowe dla akcji giełdowych.
Jak to jest że wczoraj dałem anulowanie zlecenia na koniec sesji 17:05 a dzisiaj,że zostało zrealizowane tj Godzinie 10:46 czyli wogóle nie trafiło do anulowania przed sesją czy system im tak przymula ,że się nie przebiło ??? Szkoda gadać i produkować się bo i tak konsument jest traktowany jak bydło ,najlepiej głosować portfelem.
Nie zauważyłam żeby zbierali opinie klientów o nowym panelu. Najwidoczniej panel nie jest na potrzeby klientów, tylko na potrzeby firmy, która go stworzyła. Ciekawe ile kosztował. BTW, tabelki z notowaniami są w porównaniu do poprzedniej wersji nieczytelne.
Masz racje nie zbieraja opini klientow, bo nowy program kosztowal ciezkie pieniadze i musi byc sukcesem. Niewazne ze dka nas-klentow jest duzo gorszy niz stary.