• działalność 1 osobowa Autor: ~hopkins33 [83.18.75.*]
    Witam serdecznie, ma 19 lat i jestem jeszcze uczniem, skończyłem kurs grafiki komputerowej (certyfikat) i chciałbym wykonywać wszystko legalnie. Czy jest możliwość, żebym założył małą działalność 1 osobową w swoim domu i otrzymał jakieś dofinansowanie na potrzebny mi sprzęt (komputer oraz oprogramowanie)?? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  • Re: działalność 1 osobowa Autor: ~mariuszz [89.174.106.*]
    witam.. chcial bym otworzyc kebab bar w malej miejscowosci.. lokal mam. ale nei wiem jak sie strac o dofinansowanie.. pomoze ktos?!
  • Re: działalność 1 osobowa Autor: ~mirgag (CoM-TexT) [92.244.32.*]
    Hopkins33

Śmiało zaczynaj. Masz wszystkie atuty w ręce...

Oczywiście, że w mieszkaniu możesz prowadzić własną firmę. Musisz się jednak nauczyć ( i nauczyć domowników), że sprzet w Twoim biurze jest do zastosowania tylko w firmie, a nie dla domowników.

Musisz też spełnić kilka innych warunków - dla Twojego dobra -, gdy będziesz się rozliczać ze złodziejami Twoich pieniędzy...
  • Re: działalność 1 osobowa Autor: ~Jacek P [83.23.35.*]
    robsonick
    idziesz do urzędu gminy lub miasta i tam, gdzie się rejestrowałeś w ewodencji działalnosci gospodarczej dokonujesz wyrejestrowania. Koszt to 50,00z zł. Potem składasz informację z kopią decyzji o wyrejestrowaniu do urzędu skarbowego i urzędu statystyczneego. W urzędzie skarbowym powinni powiedzić jakie formularze trzeba złożyć. Jest ich kilka. Jak masz z tym kłopot to napisz: biuro@fianl.net.pl - Jacek P.
  • Re: działalność 1 osobowa Autor: ~robsonick [213.158.196.*]