Witam przedsiębiorczych.
Zamierzam otworzyć kwiaciarnie w 6-cio tysięcznym miasteczku. Muszę wydzierżawić lokal, to rzecz jasna. Ale zastanawiam się nad "wielkością" kapitału początkowego,na wyposażenie kwiaciarni,tzn. kwiaty, wazony,ozdoby itp.
Jestem rolnikiem i opłacam KRUS, ale dopiero trzeci kwartał. Czy musze przechodzić na ZUS??? A może działalność zarejestrować na emeryta?
Proszę o odpowiedz.
witam nazywam sie katarzyna tecmer chrostowska chcialbym sie zapytac jak otworzyc swoja kwiaciarnie co musze zrobic ile potrzebuje na start czy moge sie starac o jakies dofinansowanie z urzedu miasta
Proszę o radę ,chiałabym otworzyć kwiaciarnie i potrzebuje pomocy.Czy ktoś mógłby mi doradzić od czego zacząć? a może ma już ktoś taki biznes plan? Proszę o kontak na anndeb@vp.pl lub gg 7452688
Hej!
Mam zamiar otworzyc kwiaciarnie ale nie wiem za bardzo jak mam sie za to zabrac... Jaka kwota jest mi potrzebna? Ile musze miec towaru na poczatek (kwiaty, dodatki itp.) czy to jest wogole oplacalne?
Prosze o pomoc....
Samocha 33 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Witam przedsiębiorczych.
> Zamierzam otworzyć kwiaciarnie w 6-cio
> tysięcznym miasteczku. Muszę wydzierżawić lokal,
> to rzecz jasna. Ale zastanawiam się nad
> "wielkością" kapitału początkowego,na wyposażenie
> kwiaciarni,tzn. kwiaty, wazony,ozdoby itp.
> Jestem rolnikiem i opłacam KRUS, ale dopiero
> trzeci kwartał. Czy musze przechodzić na ZUS??? A
> może działalność zarejestrować na emeryta?
> Proszę o odpowiedz.
cześć chcę otworzyć kwiaciarnie i nie wiem za co się zabrać mam mały problem z biznes planem bo środki chcę dostać z pośredniaka jak zarejestrować firmę rozliczać się na książke czy z watem
Jeśli opracujecie biznes plan (lub ktoś to zrobi za Was), to w nim będą wszystkie informacje - również dotyczące takich spraw jak kapitał początkowy, przychody, koszty, opłaty obowiązkowe, zagrożenia (analiza SWOT) itd.