• pierwsza firma Autor: ~ciekawski [83.21.34.*]
    witam, jestem uczniem klasy III liceum i chciałbym założyć firmę. mam gotowy pomysl i, moim zdaniem, ciekawy biznes plan. jedyny problem tkwi w zalozeniu dzialalnosci gospodarczej. o ile wiem jak ja zarejestrowac o tyle nie mam zielonego pojecia co dalej... chodzi mi glownie o skladki do ZUSu, a mianowicie o to ile bede musial placic i czy obowiazuja mnie jakies ulgi?
  • Re: pierwsza firma Autor: ~Robert Kietlinski [82.160.4.*]
    Chciałbym otworzyć firme Nauka Jazdy.Jakie są potrzebne dokumenty i jakie są opłaty.Za pół roku zdobęde uprawnienia na kat.B,C,E.Z góry dziękuje za odpowiedz.
  • Re: pierwsza firma Autor: ~Marzena [83.24.124.*]
    Witam serdecznie,
    zastanawiam się nad założeniem przedszkola prywatnego i mam pytanie czy mogliby mi Państwo udzielić informacji od czego powinnam zacząć, jakie dokumenty są potrzebne, do jakich instytucji się udać po potrzebne informacje, czy jest możliwość uzyskania dofinansowania czy to z UE czy z gminy.
    Z góry dziękuję za pomoc,
    Marzena Jędruszczak
  • Re: pierwsza firma Autor: ~Marzena [83.24.124.*]
    Witam serdecznie,
    zastanawiam się nad założeniem przedszkola prywatnego i mam pytanie czy mogliby mi Państwo udzielić informacji od czego powinnam zacząć, jakie dokumenty są potrzebne, do jakich instytucji się udać po potrzebne informacje, czy jest możliwość uzyskania dofinansowania czy to z UE czy z gminy.
    Z góry dziękuję za pomoc,
    Marzena Jędruszczak
  • Re: pierwsza firma Autor: ~krzysia [212.76.37.*]
    zapytanie o zalozenie przedszkola
  • pierwsza firma Autor: ~Looqash [213.199.252.*]
    Witam! Chcę założyć własną działalność usługową a mozliwe że za jakiś czas zajmę się też sprzedażą i mam pytanie. Jakie będą koszty tj. opłaty np. w urzędzie skarbowym czy innych instytucjach nadanie regon itp. i czy jeśli chcę założyć tą dzialalność razem ze znajomym czy koszty będą większe niż jeśli będę sam ?? Z góry dziękuję i pozdrawiam.