• Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Wojciech [5.173.52.*]
    Animacja zlecen oczekujących. Operacja do końca września.
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Hetman [5.173.249.*]
    Eee, że co?
    Ok przeczytałem... Ale jaja xD
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Wch [5.173.52.*]
    Anulacja* .
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Joker [52.199.224.*]
    Tym powinny być zainteresowane organy państwowe...prokuratura, knf, uok, nik, a także SII, posrednio SEC, .... prawnicy jak giertych, moze mentzen daliby rade, itd.
    Szkoda, ze nie jestem prawnikiem i nie mam możliwosci interweniować.
    Prawo stanowione przez sejm powinno być zmienione, ewentualnie zbadane przez TK. Przepisy umożliwiajace krotka sprzedaż, sa w kolizji z Art 286 &1 KK...bowiem umożliwiają bankom, funduszom, biurom maklerskim, brokerom osiąganie korzysci poprzez dzialanie na szkode klijenta...dokladnie w brzmeniu tego artykułu.
    KODEKS KARNY Art. 286
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Mkmkm [31.182.252.*]
    Ok. A co to faktycznie może znaczyć dla JSW ?
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~XTB_TO_SHORT [138.121.203.*]
    pokażcie maila, brakuje im akcji co pożyczyli i chcą nasze anulować zlecenia na 100+ ?

to juz wiecie czemu u nich są darmowe prowizje i na czym zarabiają.
  • Re: Widzieli e-maile od XTB ? Autor: ~Pint [91.239.36.*]
    Ja nic nie dostałem zlecenia wiszą sobie na 100+
    Szanowny Kliencie,
    Wprowadzamy ulepszenia na naszej platformie, aby przyspieszyć czas realizacji zleceń na giełdzie.