Proszę podajcie 1 powód dla którego kurs miałby powrócić ponad 400 czy 500 zł? To że koszty FP2 zwróciły się to wiemy, wiemy też że 350 tys się sprzedało. To już przeszłość, a co na przyszłość?
The Alters, o którym można przeczytać wyłącznie w samych superlatywach. 3 płatne DLC do FP2. Przy, których rzecz jasna będzie się sprzedawała zarówno FP2 jak i FP 1. I na okrasę P8 w 2025.
A czemu ma powrócić? Bo tyle jest warte posiadanie samych Frospunków. Te gry to potencjał uzasadniający kurs w okolicach 600 zł. Wystarczy, że The Alters wypali i masz uzasadnioną jazdę na 1000 zł.
To, że rynek jak zwykle dał popis głupoty skrajnej to nie jest powód żebyś tu żenił kit o 300 zł jako uczciwej wycenie. Miej trochę wstydu gościu...
Dariusz ty Januszku giełdowy. Zobacz sobie CD Projekt i debiut CP2077 i jak kurs zanurkował z 450 na 70 zł. I nic nie dało że CP2077 dobrze się sprzedawał i kilka DLC też nic nie dały a dziś kurs CD projekt to niecałe 170zł. O CIGu nie chce mi się pisać
Dalo dalo, idealnie jego komentsrz to opisal. Maja nowa marke, na ktore moga budowac kolejne biznesy do monetyzowania. Siemy jak bylo z premiera cp2077, gowniano chodzila na stsrych typach konsoli, teraz tytul ladnie dojrzewa i kolejni sie na te gre napaöaja. Sam choc nie gram x lat, zastanawiam sie nad ko sola zeby w wolnym czasie pograc. Dlatego to co w pl ma soe w dupie, a na zachodzie ladnie kösztuje- to marka. Te powoli zaczynaja byc domenami polskich studiow, tak kal 11 bit teraz.
DARIUSZ o FP 2 też czytałes w samych superlatywach i co?
czytasz to co chcesz czytać a jak Prawdziwi gracze jechali po FP2 to mowiłeś ze to margines , ze to hejterzy. A powiedz kto kupuje te wielki ilosci gier PISAMCY Z REDAKCJI GROWYCH ? czy wlasnie tacy ludzie ktorzy piszca na steamie o swoich odczuciach.
Efekt jest taki ze po 5 miesiacach sprzedazy preorderów po 3 dobach od debiutu FP2 + gamepass sprzedał Tylko 350 K kopii
teraz sobie policz 70 M / 350 K = 200 PLN za grę przycjodu z każdej kopii - czy to jest mnozliwę? jak beda mieli Srednio 100 PLN z każdej kopii to bedzie bardzo dobrze biorać pod uwage jaka jest cena u ruskich w chinach i innych tanich rynkach .
wiec ten komunikat poszedł jako Obrona kursu , bo wliczyli tam dosłownie wszystko co mogli a nie goła sprzedaż i to NETTO jak powinni.
Ta spółka nigdy nie była warta więcej niż 400-450 mln zł. W amoku pozytywnych prognoz można było wyceniać na 500 mln kapitalizacji. Maksymalne zyski roczne to max 40 mln, a więc co miało uzasadniać kapitalizacje 1.500.000.000 zł. C/Z 50?
FP 1 sprzerdał 250 K sztuk w 66 H . FP2 sprzedał 350 K sztuk ale sprzedawał Gre od 5- ciu miesiecy .
teraz zobacz jaki Był kurs 11 bit 16.11. 2018 po tym bardzo dobrym debiucie FP1. ok 230 PLN .
FP1 kosztował 10 MLn PLN dał przychodu w qw debiutowym ok 40 M PLN .
FP2 liczac wszystko nawet płatnosci z gamepas ktore w przyszłym roku zostana całkowicie rozliczone , przyniosł przychodu 65 M PLN. ale oni mają do rozliczenia nie tylko FP2 , niedługo beda rozliczali The alters z budzetem pewnie 40 M PLN , a cały portfel ich gier z wydawnictwem na koniec 2 qw 2024 wynisił 180 M + , wiec te 65 M z ktorych czesc kasu zobacza dopiero w przyszłym roku to KROPLA w morzu potrzeb.
A FP 2 był PEWNIAKIEM , tutaj kazdy mowił o wielkim sukcesie. Jaki to sukces jak przez 5 miesiecy sprzerdazy + gamepas sprzedali 350 K kopii ? A schody dopiero sie zaczynają wraz z THE ALTERS .
Nadzieja dla akcjonariuszy wynika z opinii analityków.
Mateusz Chrzanowski z Noble Securities (w maju wydał rekomendację "kupuj" z ceną docelową 952,60 zł) zwraca uwagę, że o ile w wartościach bezwzględnych gra nie spełniła oczekiwań, o tyle relatywnie nie była to aż taka zła premiera. W sobotę peak "Frostpunka 2" był najwyższy ze wszystkich gier debiutujących w ubiegłym tygodniu, w tym takich znanych IP jak "God of War: Ragnarok" czy "Final Fantasy: XVI". Dopiero w niedzielę "GoW" dogonił pod względem peaku rezultat "Frostpunka". W rankingu sprzedażowym również zajmowane były miejsce w czołówce.
Na liście życzeń (wishliście) "Frostpunka 2" ma 2 mln graczy. Zdaniem analityka uaktywnią się oni najpóźniej przy pierwszej promocji cenowej. Jak przypomna, pierwsza część sprzedała ponad 5 mln sztuk, zatem baza użytkowników do długoterminowej sprzedaży pozostaje niezmiennie duża.
Gra ma zapowiedziane trzy dodatki (DLC), więc impulsów do poprawy ocen będzie jeszcze wiele.
Gra po dwóch dniach od premiery ma dwukrotnie więcej recenzji niż pierwsza część, która sprzedała się w nakładzie 250 tys. kopii po 69 godzinach. Dlatego specjalista uważa, że 1 mln kopii w tym roku wciąż jest osiągalne, zczególnie jeśli gra utrzyma się w następnych 10 dniach w TOP10 Steam i co najmniej jeszcze dwa razy w tym okresie pozostaje TOP5.
Spółka ma zanadrzu jeszcze dwa tytuły własne, z czego jeden ("The Alters") będzie miał premierę w tym roku i to on był wskazywany jako ten, który może pozytywnie zaskoczyć, mówi Piotr Poniatowski, analityk z Biura Maklerskiego mBanku (jego dotychczasowa rekomendacja brzmiałą "kupuj", a cena docelowa sięgała 824 zł).
To, że będzie niższa ocena FP2 oczywiście że było wiadome. Z tego powodu wszyscy jak jeden mąż dawali przedział 80-85% a nie 90%+ bo wiadomo było, że grupa ultrafanów FP1 ma pretensje, że zbyt wiele zmian w stosunku do jedynki. Osobiście uważam, że nie doceniono "mobilizacji" w złym tego słowa znaczeniu i tego, że tak zwalą oceny na początku. Natomiast uważam, że przedział 80-85 % to trafny przedział z tym, że musi minąć czas aż ocenią ludzie obiektywni grę za jakość a nie za to, że nie jest jedynką .Myślę, że z miesiąc.The Alters nie ma za sobą takiego negatywnego ogona antyfanów więc spokojnie dołączy do chlubnej listy 90%+.
Czemu niby nie sprzedadzą? 3 zwiastuny gry łącznie obejrzało około 1,7 mln ludzi. I tu mówimy tylko o zwiastunach na oficjalnym profilu 11 bit na YouTube. Do tego, kolejne setki tysięcy obejrzanych w urywkach gameplayu na innych kanałach. Jak teraz rozkręcą akcję promocyjną to wynik może być fenomenalny. Nie doceniasz potencjału bo gra jest nowatorska jak przystało na 11 bit i sądzisz, że nie trafi do mas. Ja tam myślę, że może bo ludzie mają dość odgrzewanych kotletów i chcą nowych rzeczy. A gra jest ładna (pod kątem graficznym) i ma bardzo dobrze zrobiony "voice acting" nad czym się zachwycały osoby grające. Do tego klasycznie dobra muzyka.
Daj spokój, tu chłopaki żyją marzeniami, nie odbieraj im tego.
Obejrzałem zwiastun The Alters i nie widzę szału. Śmierdzi mi to drugim The Invencible, którego przeszedłem i uważam za dobrą, wciągającą i ciekawą grę, ale co z tego jeżeli był to symulator chodzenia i ludzie "zagrali" w niego na twitchu i youtube.
Wishlista na The Alters to 43,5k osób. FP2 przy 2 mln sprzedał się na Steam w +/- 250-300k egzemplarzy więc nie wiem na jakiej podstawie wróżycie wielki sukces The Alters.
Pamiętajcie, że ci "specjaliści" i "analitycy" znają się tyle na grach co ja na technologii kosmicznej. Zazwyczaj weryfikuje ich pierwsze "sprawdzam" w postaci chociażby takiej premiery, jaką mieliśmy w piątek :D
Boże jakie pobożne życzenia mają poczytaj archiwum bankiera na CD,Ci games pisali to samo normalnie jak bym się w czasie cofnął A kurs systematycznie na dół
Spółka stabilna, duże portfolio. Dużo pieniędzy w kasie, gra live service w drodze + 2 dodatki, premiera konsolowa, dwie nowe gry jeszcze w tym roku, stabilna sprzedaż The Alters
ważne Gracz, że Ty tutaj ciągle warujesz, pomogę Ci znaleźć Twoją analizę peaku, Autor: ~Gracz [83.11.232.*] 2025-06-09 13:30 "5k. To tak optymistycznie, bo Thraumaturge miał peak 2.9k przy podobnej liczbie followersów"
Nikt na 900 nie naganiał, a przynajmniej nie w krótkim okresie czasu, ale biorąc pod uwagę ilośc dostępnych akcji w porównaniu z innymi spółkami nie jest to kwota niemożliwa w dłuższym. Dla porównania CDR - 99 910 510 szt, a 11BIT - 2 417 199 szt.
Gracza bym nie słuchał bo on nie analizuje, tylko hejtuje zawodowo. Jak się prześledzi jego posty to ani w tym pomyślunku jakoś specjalnie nie ma, ani kultury. Co chwila zmienia gadke.
Większość inwestujących nie szortujących siedzi tu na longu pod wyniki.