Produkt naprawdę rewelacyjny jest. Vee zrobiło prezentacje rozmów i wygląda to ekstra moim zdaniem, załączyłem link. Sądzę że dotarcie do klienta jest ich jedynym problemem, bo nie mają doświadczenia w tym temacie. Mieli jednak dużo czasu aby to ogarnąć i może coś się z tego wykluje.
Nie porównuj urządzenia medycznego, które miało wąskie zastosowanie, do vee desk. Do tego Vee nie zadłużyło się jak Blaster aby to stworzyć. Twoja analogia jest bardzo nie trafiona. Bardzo szukasz dziury w całym i chcesz zniechęcić do Vee. Dużo tu takich. Zresztą Vee Desk to tylko dodatek do głównej działalności Vee.
Dodaj że Vee Desk to tak naprawdę usługa. Jest abonament przecież, a nie że raz płacisz i masz. Kółko chłopak zrobi, 50zł zarobi, ale co się napisze to się napisze.
Na bank nie jest to jedyny problem. Nie pamietam czy to w artykule, czy w wywiadzie na stockwatch, czy w raporcie, ale padlo zdanie ze "teraz (= afair: do konca roku) wyzwaniem bedzie obsluzenie skali". To oznacza ze na dzis prpdukt niby spoko, ale nie obsluzy ogromnego ruchu. Przy czym nie wiem jak ogromny jest "ogromny" ruch. Pracuja nad skalowaniem. Dlaczego? Bo do tej pory skaliuje sie kiepsko - tak mi to wyglada
Chodziło o to że osłużenie skali będzie wyznaniem logistycznym dla samego Vee. Nie chodziło o żadne problemy ani ograniczenia techniczne. Takie Vee Desk jest w stanie odebrać kilkaset połaczeń w tym samym czasie. Nie ma też ograniczeń technicznych jeśli chodzi o obsługę klientów korporacyjnych. Chodzi o to że oni staną przed problemem ludzkim, w sensie że będą musieli zmierzyć się z dużą liczbą zamówień i potrzebna będzie do tego odpowiednia liczba pracowników.
Jasne, siedza tutaj cale legiony, wrecz setki tysiecy ludzi. Wszyscy oplaceni najlepiej na swiecie, przez najwieksze korporacje i rządy. Po co? Po to zeby opanowac niezwykle wartosciowe zrodlo informacji jakim jest bankierforum. Zwlaszcza na polskich spolkach. Zwlaszcza niewielkich. Zwlaszcza z NC. Wiadomo ze to serce kapitalizmu, kto ma bankierka (i jego ekspertow i profesorow!), ten rzadzi systemem finansowym. Na samej gorze schematu rzecz jasna reptilianie, oraz ludzie-kraby
Mierzenie się przez Vee z problemem obsłużenia skali oznacza że mają tyle zamówień, że nie dają rady tego ogarnąć. Dla nas i dla samego Vee byłaby to doskonała informacja, ponieważ kasa wpadałaby wtedy drzwiami i oknami.
Właśnie zastanawiam się jak im sprzedaż tych abonamentów idzie, bo zupełnie o tym cicho. Wskaźniki MPC w tym kwartale dość mocno w górę. Po raz pierwszy chyba też w historii podpisali umowę, w której wynagrodzenie zostało określone w umowie, a nie opierało się o wskaźnik MPC. Może częściej będą takie negocjować. Coś się w końcu tu dzieje ciekawego.