a teraz jest 19,30 pln, rekordowy wynik (przychody) za 2023, perspektywa ekspansji na południu Europy i świetnie realizowany pierwszy projekt paczkomatowy (z własną produkcja, utrzymaniem i nawet softem)
Do historycznego dna jeszcze brakuje choć niewiele... Dziwne zachowanie rynku, przychody i zysk rosną a cena spada, mam nadzieję że po prostu ktoś trzyma kurs tak żeby nie rósł i niedługo pojawi się info o większej ekspansji na rynki zagraniczne
do odejścia poczty jeszcze sporo czasu a we wcześniejszych raportach zobaczymy jak Studenac, Lidl itp wpływa na wyniki. Nie wiemy czy będzie jeszcze większa ekspansja na zagranicę. Wszystko okaże się przy kolejnych raportach
takim tokiem rozumowania to można powiedzieć że żabka też jest bez sensu bo po co iść do żabki jak zwykle paczkomat jest bardzo blisko. Skoro do żabki ktoś zamawia to czego do Lidla mieli by nie zamówić? Ktoś robi zakupy w lidlu to od razu bierze paczkę do lidla