Pisal jako Jacek. Styl osoby stroniącej od edukacji. Kurs Cdr od jego tezy o rychlych spadkach wzrósł o 50%.:))) czy można bardziej się skompromitować?:))
funciak po prostu liczył tam i liczy tutaj że kupi taniej. Taki bankierowy cwaniaczek który nie ma nic lepszego w życiu do roboty prócz masowej produkcji nic nie wnoszących wątków i postów, i ma nadzieję że ugra 10-20% więcej.
Od 2.5 miesiąca kurs praktycznie w miejscu, ale w arkuszu widać przewagę podaży. Brak cenotwórczych informacji na plus nie spowodował utrzymania ceny. Zniecierpliwiony akcjonariat sprzedaje i myślę, ze dobrą strategią jest po prostu poczekanie z zakupami na gameplay lub przynajmniej jego zapowiedź. Przy GH gameplay z maja 2018 pomnożył społecznosć x 5 do premiery w sierpniu. Tu powinno być podobnie i w przyszlym roku w okolicach premiery powinnismy zameldować sie na 60-70tys.społecznosci i czekac na zblizony peak premierowy. To najbardziej prawdopodobny scenariusz i potwierdzają go liczne przykłady gdzie marketing był tak prowadzony. Bez gameplaya nie ma zainteresowania graczy, a ci mniej bystrzy gotowi pomyśleć , że to gra o eksploracji i zmiennych warunkach otoczenia dla fauny i flory
będzie gameplay, będzie prawdopodobnie jazda do góry, ale do tego czasu możemy też być spokonie 10% niżej albo i więcej niż 10. coraz niższa cena, coraz mniej czasu i coraz lepszy margines błędu
Zgadza się. Dlatego wydaje mi się, że nie ma sensu teraz kupować chyba, że chcesz zbudować dużą pozycję na poziomie kilku k akcji. Spółka ma w gotówce ponad 100zl ze swojej ceny, GH caly czas zarabia i bedzie zarabial w 2025 roku . Jest też jednym z większych polskich IP. SR ma potencjał by znacząco przebić GH . Jest na wskroś wiekszym i ambitniejszym projektem trafiajacym w dużo większą niszę rynkową. A czy sie ten ryzykowny ruch uda? Dużo się okaże właśnie po odbiorze gameplayu. Mnie ambicja CJ sie bardzo podoba. Dwa IP to 2 x więcej niz ma Techland:))
pewnie, jest ryzyko, ale jak ten ruch z SR się uda to już z górki i na autopilocie, gh2, sr2, gh3, sr3 i jedzimy, 2 zespoły jednocześnie. biznes się totalnie przeskaluje a te kwikusie co tu piszą że i od lat maruszą o 2 zespołach się w końcu doczekają. albo bramka nr 2, gameplay się nie spodoba, wizualnie będzie gorzej od crime scene cleneara i nikt tego nie kupi a tak na marginesie, CSC - symulator, pewnie walnie 15 - 20k w peaku na weekend, więc wszystko poniżej 70k dla SR to będzie trzeba traktować w kategorii porażki pzdr
Analityk, z ciekawosci; skad masz informacje o liczbie spolecznosci w 2018? Steam db nie siega tak daleko. Mozesz podac jakie to byly liczby wtedy? Liczba followers przed gameplay'em oraz liczba followers w momencie premiery w 2019.
@Ha bralem udział w Ipo w 2017 roku i śledziłem dokładnie. Jakoś w połowie maja było 4tys.followersów , a potem poszedł 20 minutowy gameplay na Ign z komentarzem i dość szybko dobił do blisko 2mln wyswietleń i zaczęła się wspinaczka. Pierwszego dnia chyba 1500 osób do społecznosci dobiło, a do premiery bylo ponad 21tys.spolecznosci , czyli ponad 5 x wiecej. Z tego co pamietam mówili o >80tys.wishlisty na sierpniową premierę. Inne czasy i inny przelicznik społecznosć/ wishlista. Wtedy norma to bylo 3-5, teraz 7-25. Dlatego wole patrzeć na spoleczność niz wishlistę i dlatego też rozbawiają mnie nieco wszyscy , ktorzy analizują bieżącą wishlistę i wyciagają z niej wnioski, bo SR jest na etapie GH z pierwszej polowy maja 2018, a nawet wczesniej, a i tak ma ponad 3 x wiekszą społeczność. Z SR bedzie zresztą kilka gameplayów, więc efekt moze być jeszcze większy.
funciak twierdzi,że to nie on to pisał:)))) Po prostu inny gość stosuje te same sformułowania, mieszczka na prowincji polsko-czeskiej, też ma zerowe pojęcie o gamedevie i jest tak samo mądry jak funciak:)))
o, widzę , ze ktos cię funciak namierzył. Sprostuję. @funciak pisał o spadkach Cdr i premierach w 2030 juz od 80 zl. Ja zrobilem 104% i podziękowalem. Teraz czas na 200 % na Creepy.