J.W. Film reklamowy Endotelio z opisem w języku polskim wyświetlono 528 razy. W języku angielskim 52 razy... Na Facebooku oraz linkedin wiadomości marketingowe mają polubień od 1 łapki do kilku... Większość polubień wystawionych przez pracowników Pharmeny. Współczuję dziewczynom tworzącym te wszystkie materiały marketingowe ponieważ merytorycznie i wizualnie są dobre. Tylko dlaczego Pharmena nie chce z nimi dotrzeć do potencjalnego klienta, to wie tylko pan Prezes...
Dnia 2024-08-01 o godz. 10:24 ~Ja napisał(a): > J.W. Film reklamowy Endotelio z opisem w języku polskim wyświetlono 528 razy. W języku angielskim 52 razy... Na Facebooku oraz linkedin wiadomości marketingowe mają polubień od 1 łapki do kilku... Większość polubień wystawionych przez pracowników Pharmeny. Współczuję dziewczynom tworzącym te wszystkie materiały marketingowe ponieważ merytorycznie i wizualnie są dobre. Tylko dlaczego Pharmena nie chce z nimi dotrzeć do potencjalnego klienta, to wie tylko pan Prezes...
nie zgodzę się z opinią, że film marketingowy jest dobry moim zdaniem jest bardzo słaby, żeby tego mocniej nie określić odpowiedź rynku, a właściwie jej brak, mówi sama za siebie
marketing opiera się na emocjach, a tych brak
już wcześniej krytykowałem ten filmik, zaraz jak się pokazał i czas pokazał że krytyka była uzasadniona
Każdy ma swoje zdanie w tym temacie, ale nie o to chodzi. Polityka cenowa Pharmeny pokazuje że targetem dla Endotelio są klienci zarabiający znacznie więcej niż przeciętny Kowalski z Polski. Dziwi więc brak materiałów marketingowych w obcych językach. Brak materiałów sponsorowanych np. Facebooku czy youtubie, brak ambasadorów (znanych i popularnych)z krajów docelowych w sprzedaży Endotelio, brak reklam w mass mediach. Dlatego uważam że marketing w wydaniu Pharmeny to jedna wielka ściema. Tak, jakby celowo nie chcieli dotrzeć do klienta.