niestety chłopaczki w szorcikach guzik rozumieją jak buduje się wizerunek i zaufanie klientów im sie ..wydaje ze podstawa to ich program i tak 90% gema_devu = DYLETANCI BIZNESOWI
Z tego co piszą na społecznościach i po pierwszych większych screenach z gry to tutaj obecna cena to śmiech na sali
Przy DRIFT21 cena dobiła do 4 zł a produkt wcześniej nie był ukazany odbiorcom
Tutaj jest na odwrót i to właśnie gracze dają spółce informacje zwrotne że coś nie działa i co powinni robić
Gra ma potencjał i może za tym pójdzie pierwsze na czysto zyski dla firmy
Do 1.5 zł powinniśmy spokojnie dobić bez premiery nawet
przede wszystkim w końcu komunikacja ruszyła i widać, że im zależy. Jeszcze niedawno nie było wiadomo, czy tam coś się dzieje, a teraz widać konkretny plan i efekty. Jedyne co musi się poprawić to zasięgi, bo na razie to może kilkadziesiat osób słyszało o tym projekcie.