• Unsolved Autor: ~Inww [31.0.51.*]
    Jaka jest zwykle długość życia gierek mobilnych? Ile czasu mogą zarabiać na swojej najważniejszej grze?
  • Re: Unsolved Autor: ~takietam [208.127.19.*]
    Porównaj sobie ilość ściągnięć z Junes Journey. Tutaj bardziej to się liczy niż ile czasu upłynęło od premiery gry. Jeśli nisza użytkowników jest podobna ilościowo do JJ (bo jest to też hidden object puzzle adventure), to jeszcze dużo przed nami.
  • Re: Unsolved Autor: ~Inww [31.0.51.*]
    Ważniejsze jest ile lat najprawdopodobniej będą zarabiać niż czy zarobią x, lub x plus kilka milionów w tym roku, to zostawiam spekulantom. Jeśli gierka ma życie kilku lat, to wszelkie argumenty o „niskim c/z” to nieporozumienie.
  • Re: Unsolved Autor: ~84Felek [89.78.45.*]
    Mylisz pojęcia, Unsolved nie jest grą a aplikacją scalającą gry hopa (przygody). Ciągle dodają nowe i rozwijają grę. Junes Journey miał premierę w październiku 2017 roku i do tej pory zarabia duże pieniądze.
  • Re: Unsolved Autor: ~Inww [31.0.62.*]
    Co to za różnica jak to nazwać? Czemu porównujesz z grą, która osiągnęła pewnie większy sukces niż 99,9% wydawanych gierek? Jakie są szanse, że po unsolved kiedykolwiek jeszcze trafi się prawdziwy hit artifeksowi? Rozumiem, że można sprawdzać co miesiąc jak zarabiają i starać się reagować, ale założę się, że nikt by tu nie poszedł na zablokowanie swoich akcji na 5 lat. Nie widzę tu „value”, po prostu ryzykowny bilet loteryjny.
[x]
ARTIFEX 0,26% 15,30 2025-09-12 16:46:18
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.