Czyli na walnym kontynuacja tematu resplitu i PP. Ci co czekali na kurs 1PLN w końcu się doczekali, szkoda tylko że przez resplit. Czyli kierunek 10gr w tym momencie jest możliwy?
Próbuję ogarnąć ich machinacje. Czy warto to kupić Po resplicie będzie 16mln akcji po 1PLN nominalnie - z ceną na rynku w okolicach 46gr. Następnie w wyniku pokrycia strat nominalna spada na 0,10 gr - bez zmiany ilości akcji i ceny. Czyli będziemy mieli 16mln akcji po 0,46 gr. Czyli kapitalizacja na poziomie 7.8mln. Następnie mamy dodruk z PP w ilości w przybliżeniu 32mln akcji 1 akcja = 1 PP = daje możliwość kupna 2 akcji NE. Wszystko rozbija się o cenę emisyjną z PP. Ostatecznie mamy ponad 50mln akcji w nominalnej cenie 0,10 gr. i w kasie min 3,2 mln gdyby emisja była po 0,10gr. z kapitalizacją na poziomie 23mln. ilość akcji x cena akcji 0,46
Wszystko dobrze ale myślisz że nie spadnie cena akcji po pokryciu strat i zmniejszeniu ceny nominalnej akcji na 10 gr? Nie mam za dużego doświadczenia, ktoś wie jak ta cena kształtowała się w podobnych sytuacjach, bo jak ta cena akcji w tym momencie też zmniejszy się 10 krotnie to po prostu będzie dalej te 4-5 groszy za akcję ale my będziemy mieli 10 razy mniej akcji a co za tym idzie 90% straty. To za piękne żeby przy obniżeniu ceny emisyjnej nie poleciała w dół cena akcji.
Cena akcji oczywiście może spadać dalej, bo będziemy mieli cenę nominalną 0,10 tak jak teraz i 50mln akcji. Wszystko się rozbija o dwie niewiadome. Cenę emisyjna 33mln akcji, a co za tym idzie ile kasy będzie w kasie spółki. I druga kwestia, jak zarząd wykorzysta tą kasę, czy będzie przejadał, czy też będzie nowe otwarcie (zmiana branży) i w końcu normalne przychody - koszty - zyski. To wtedy kurs powinien pójść do góry.
Moim zdaniem, dodrukują prawie 34 mil akcji po 10 gr, puszcza “super info”, a później będą to opychać z poziomu 46 gr do 10 gr.
Więc mają czysty zysk i zarobek na poziomie 10-12 mil.