• czerwcowe pytania Autor: ~mario [46.112.97.*]
    Jak macie jakieś nowe kwestie, które są według Was warte omówienia a dotyczą grupy PLW to piszcie tutaj w odpowiedziach do 1 lipca.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~WarrenBuffetiwy [31.182.206.*]
    Podtrzymując poziom forum zadam tylko jedno pytanie Kiedy kurs ruszy z kopyta na północ?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~fikumiku [78.30.98.*]
    co z Titan Gamez,
    co z Viking,
    czy będzie dochodzenie odpowiedzialności przeciwko Michał Baryła
    co z układem Titan
    czy będą spłacone pożyczki Titan, czy z odsetkami
    czy będą zmiany w Titan
    czy PLW przejmie Uboat
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Robek [188.146.122.*]
    Prezesi chyba są odpowiednio zabezpieczeni przed konsekwencjami. Temat raczej unikany przez plw także pewnie nie odpowiedzą
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Gość [89.64.86.*]
    Kiedy CFG przestanie zabierać uwagę i projekty prawdziwym spółkom grupy, które działają, mają zespół.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~zbyszek [85.221.129.*]
    Czy można prosić o nagrywanie filmów z odpowiedziami w jakości 1080p. Na ostatnim filmie niektóre napisy były nieczytelne.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Inwestor [79.186.230.*]
    Kilka pytań/tematów:
    1. Czy w PLW powstaje może jakaś inna gra związana z samochodami niż CMS? (pytam tylko o zespoły wewnętrzne PLW, bez spółek zależnych w których kilka takich gier powstaje). A jeśli nie to dlaczego?
    2. Czy możliwe jest nagranie aktualności przez Frozen District i omówienie obecnych produkcji i gier w ramach wydawnictwa jak i planów na przyszłość?
    3. Jaką grę/gry planuje wydać w najbliższym czasie Games Hunters? Czy w 2024 planowane jest wydanie jakiejś gry?
    4. Ile HF2 sprzedało się na konsolach do tej pory w IIQ2024?
    5. Czy wydanie Tactical Squad: SWAT Stories planowane jest jeszcze na 2024 rok?
    6. Jaki jest dalszy plan updatu dla Robin Hood na PC? Czy już nie jest nic nowego planowane?
    7. Jakie gry udało się zakontraktować PLW do wydania lub produkcji w 2024 roku?
    8. Czy poniższe gry od Game Hunters są w produkcji a jeśli tak to na jakim etapie jest produkcja:
    a). Samurai Simulator
    b). Solar System Colonist
    c). Mech Hunter
    9. Czy w Frozen District jest pomysł żeby oprócz House Flippera tworzyć kolejną grę, która mogłaby być drugą nogą spółki?
    Jeśli tak to czy to już się dzieje, a jeśli nie to dlaczego ?
    10. Jaki jest udział sprzedaży z Wishlisty w przypadku House Flipper i House Flipper 2 ? (Ostatnio na X prezes podawał takie dane dla Contraband Police)

  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Rozsądek [213.134.175.*]
    Czy jest w planach na przyszłość produkcja House Flippera 3 ?
    Jakie byłoby Pana zdanie na ten temat?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Włodek [83.22.117.*]
    Czy planowana jest zmiana nazwy Samurai Simulator na jakąś inną?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~bkd [185.107.80.*]
    W ostatnich aktualnościach wspomniał pan, że miał się pan skontaktować z Baked Games w sprawie przekazania planu wypuszczenia kolejnych gier. Proszę powiedzieć, czego się pan dowiedział.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Tj [83.23.120.*]
    Kiedy możemy spodziewać się premiery FR UBOAT?
    Kiedy możemy spodziewać się premiery Builders of Egipt?
    Czy planowany jest w tym roku prolog Police Station Simulator
    Czy premiera Mars Colony Builder w tym roku?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Maja [195.181.164.*]
    Na jednym z portal pojawiła się wiadomość z zapytaniem. 
    Czat inwestorski z Movie Games
    Czy to prawda ze movie games mobile kupiło od spółki należącej do plw po zawyżonej cenie gry które nigdy nie zostały wydane?Czyja to była decyzja? 

     Na stronie Mobil  jest gra Builders of Egypt is mobile oraz było ogłaszane w internecie: Movie Games Mobile oraz MobilWay wprowadzą na platformy mobilne Mr Prepper oraz Builders Of Egypt. Mr Prepper oraz Builders of Egypt
    Opublikowano: 6 sierpnia 2021, 13:33 
    Jednak prezes ostatnio nic o Egypt nie wspominał oraz brak wyjaśnienia prezesa mobil co z produkcja.
     
    Jakie wcześniejsze doświadczenie w takich grach na trudny rynek, jak Pan to wielokrotnie określał posiadał prezes mobi że dostał takie powołanie? Oczekiwałam zysków ze sprzedaży gier, nie praw. Jako akcjonariuszka uważam że takie zadania trzeba powierzać doświadczonym w tym temacie, aby gry zostawały nie tylko wydawane ale posiadały też odpowiednią do obecnego rynku jakość . Czy akcjonariusze mogą liczyć na inwestycje, współpracę z doświadczonymi na tym rynku? 
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Inwestor [79.186.230.*]
    Kilka pytań:
    1. Wydanie pierwszego płatnego dodatku do HF2 planowane jest do końca maja 2025 roku- czy wydanie pierwszego płatnego dodatku po 1,5 roku od premiery to nie trochę późno?
    2. Czy dodatek Shopping Center DLC do Thief Simulatir 1 wyjdzie jednocześnie na PC i konsole?
    3. Kiedy House Flipper 2 będzie dostępny na Nitendo Switch?
    4. Czy House Flipper 2 będzie również portowany na konsole poprzedniej generacji czyli PS4 iXBOX One?
    5. Prośba o aktualizacje Road Mapy do Simraill, która była zamieszczona 13 stycznia 2024 na karcie Steam gry.
    6. Czy GOLD 2 jest cały czas w produkcji czy spółka cały czas koncentruje się na Gold Mining Simulator i kolejnych DLC?
    7. Czy w 2024 roku planowane są kolejne DLC do CMS2021?
    8. Po ostatnich 3 dużych updatach nastapiła istotna poprawa ocen Robi Hooda. Czy planowane są kolejne duże updaty do tej gry?
    Jeśli tak to może warto na karcie Steam zamieścić plan aktualizacji tak jak przy poprzednich.
    9. Czy została już zawarta umowa z zupełnie nowym deweloperem na produkcje Thief Simulatora 3?
    10. Czy po pełnym wydaniu UBOAT-a zespół tworzący tą grę ma plany na nową grę?

  • IFZ Autor: ~WarrenBuffetowy [31.182.207.*]
    Z tego co się orientuje PLAYWAY ne ma udzialow w Movie Games Akcjonariat - Movie Games SA (MOVIEGAMES) - Giełda - Bankier.pl - 1
  • Re: IFZ Autor: ~Maja [195.181.164.*]
    Jeśli to do mnie.
    Zapytałam dlaczego prezesem spółki mobilWay która miała/ma produkować w grupie plw gry mobile został powołany ten prezes, nie mogę znaleźć nic o jego wcześniejszym doświadczeniu przy grach mobilnych, np ostanie Succubus Runner 3,1 ocena 66 opinii 1 tys.+ Pobrane. Wyciągam wnioski, rodzą się pytania i wątpliwości co do podejmowanych działań czy decyzji. Nie widzę uzasadnienia powołania więc szukam odpowiedzi. Rynek pokazuje ze do prowadzenia takich projektów z sukcesem trzeba mieć poważna wiedze i doświadczenie w tego typu grach. 
  • Re: IFZ Autor: ~Honeycomb [104.28.114.*]
    Czy po niezbyt udanym festiwalu dem w wykonaniu Honeycomb (jak na grę z budżetem ponad 5 mln zł) i nieudanych pod kątem ocen dwóch ostatnich premier od Frozen Way, PTC przetestuje Honeycomb i czy PLW wyrazi swoje zdanie w sposób bardziej stanowczy niż tylko sugestia co do ewentualnych poprawek? Ostatnie premiery Frozen Way nie napawają optymizmem, a budżet gry jest jak na standardy PLW ogromny.
  • Re: IFZ Autor: ~Jaca [5.173.204.*]
    Przecież te dwie ostatnie premiery od Frozen Waya to były produkcje innych studiów: Hairdresser od Petard Games, a Chornobyl od LMG, stąd dziwnie postawione pytanie, całkowicie bez sensu. Warto przed zadaniem pytania najpierw sprawdzić kto daną grę wyprodukował, w tych 2 przypadkach FW był w końcu wydawcą. To tak na marginesie.
  • Re: IFZ Autor: ~Ukulele [79.127.196.*]
    Co pan sadzi o grze Banana i jej wykorzystaniu rynku sprzedaży przedmiotów gry miedzy graczami?
    Na przykład stworzyć taki projekt jak klikanie pomidora i sztucznie napędzić rynek zakupów i sprzedaży.
    Co Pan uważa?
    Czy pojawiają się jakieś koncepcje na wykorzystanie trendu sprzedaży przedmiotów miedzy graczami?
  • Re: IFZ Autor: ~Honeycomb [104.28.45.*]
    Doskonale wiem kto był producentem tych dwóch premier. Idąc twoim tropem Playway jest również tylko wydawcą prawie wszystkich gier, jednak to prezes Kostowski jest rozliczany (niekoniecznie slusznie) przez akcjonariat z porażek zespołów/spółek producentów. Stąd też uważam, że tak samo prezes Frozen Way jest osobą, która może być z nich odpytana i która powinna ponosić przynajmniej częściową odpowiedzialność. Uważam, że wskazane jest zwrócić większą uwagę na tak droga produkcję, cieszącą się aktualnie moim zdaniem niewspółmiernie niskim zainteresowaniem.
  • Re: IFZ Autor: ~asF [104.28.45.*]
    House Flipper Farm DLC również z miesznanymi ocenami. Właściwie po premierze udanego Pets, Frozen Way nie dostarczył jakości ani razu.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~ONA [5.173.138.*]
    Pojawiły się na konsole PS Bum symulator, i na Xbox Robin Hood. Kiedy możemy spodziewać się tych gier na pozostałe console? Czy Contraband na konsole jest na ukończeniu i można się go spodziewać w 4q? Mógłby Pan nakłonić prezesa Console Labs do nagrania relacji inwestorkich? Mamy już dłuższą przerwę od takowych.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~picoloolo [5.173.138.*]
    dostali do portowania Supermarket na Nintendo . Czemu nie na wszystkie główne konsole? :)
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Inwestor [79.186.230.*]
    Pytania:
    1. Czy Imaginalis wydaje inne gry mobilne niż House Flipper mobile? A jeśli nie to może ma takie plany?
    2. Na jakim etapie jest Produkcja Nobodys Left?
    3. Jak prezes ocenie premierę Sushi DLC do Cooking Simulatora? Czy już wiadomo gdzie był popełniony błąd przy tej premierze skoro oceny po 2 dniach od premiery to 25% pozytywnych!!
    4. Czy Sushi DLC było testowane w PLW? Jeśli tak to zespół testerski PLW do gruntownej przebudowy lub/i wzmocnienia kadrowego gdyz zapewne nie wyrabia z testowanie tylu gier a ilośc premier będzie tylko rosła w kolejnych kwartałach i latach.
    5. Czy prezes ma dalej zaufanie do nowego zarządu BigCheese Studio po premierze Sushi DLC? Co zrobić żeby premiera Cooking Simulatora 2 nie była taką porażką jak premiera Sushi DLC?
    6. Czy już PLW lub inne spółki z Grupy PLW nawiązały współpracę z Games Operators w zakresie wykorzystania rzeczywistych map w produkcji gier? A jeśli nie to dlaczego?
    7. Recenzje Robin Hood na XBOX obecnie około 3 na 5 czyli 60%. Czy był pospiech żeby zdążyć na GamePass i z tego niedopracowanie gry ? Czy jest inny powód aż tak niskich ocen.?
    8. Czy Car Manufacture jest plan żeby wydać w IIIQ2024? Na karcie Steam deweloper cały czas zmienia terminy a obecnie jest że zostanie ogłoszony.
    9. Contraband Police na konsole: W ostatnich aktualnościach było podane IIIQ2024 a na stronie www jest IVQ2024. Pytanie która data jest aktualna na dzisiaj?
    10. Tank Squad- pytanie czy IIIQ2024 aktualne skoro DeGenerals dopiero zaktualizowało dostępne demo gdzie jest jedna misja. Raczej mało prawdopodobne żeby zdążyli z pełną grą w IIIQ2024. Analizując Devlogi z produkcji gry można mieć wrażenie że do zrobienia zostało  jeszcze bardzo dużo żeby gra była w dobrej jakości i być może nawet w 2024 mogą się nie wyrobić.

  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~HansSolo [195.181.164.*]
    Gry mobilne Professional Fishing 2, Succubus Runner miały taki sam lub zbliżony budżet na marketing jak gra Supermarket? Jakie orientacyjnie budżety na produkcje posiadają nowe gry mobilne wydane i w produkcji?
     
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~HansSolo [195.181.164.*]
    Contraband Police Mobile Jest to wczesna wersja dostępna na niektóre kraje? Czy pełna wersja będzie miała taki sam lub zbliżony budżet na marketing jak gra Supermarket? Gry mobilne których osiągnęły dobre wyniki wersje na PC mają wyższy budżet produkcyjny od innych?

  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Hmm [213.134.161.*]
    Kiedy może być premiera Car Manufacture oraz Post-Apo Builder?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~jqn [5.173.145.*]
    Dlaczego Console Labs tak fatalnie zrobił port Robin Hooda, opinie są dużo gorsze, niż w wersji na Steam.
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Rafaelitos [91.123.188.*]
    Co Prezes sądzi o ostatnio ujawnianych grach od Ultimate Games, chodzi o Crime Coop Simulator oraz Ultimate Hunting. Jaki wg. Prezesa jest potencjał tych gier? Co Pan sądzi o trailerze Ultimate Hunting ?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Hmm [213.134.180.*]
    Przytoczę jeden z komentarzy Robin Hooda na Xboxa:
    "Niegrywalny
    Ta gra jest przeznaczona na komputer PC i nie została zoptymalizowana pod kątem konsoli.".
    Jak można było schrzanić tak ważny port ? Bardzo niewiele jest negatywów co do samej gry, natomiast sporo co do portu. Kto to portował i kiedy pilne patche ?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Bańka [46.112.112.*]
    Jak ocenia prezes prace ConsoleLabs po rozmowach dotyczących optymalizacji kosztów? Port supermarket sim. wygląda jak uhonorowanie ich pracy czy to nie zbyt ryzowane powierzanie tak ważnej gry dla małego zespołu?
  • Re: czerwcowe pytania Autor: ~Rob [188.146.110.*]
    Kiedy odpowiedzi i gdzie
  • Re: czerwcowe pytania Autor: pytamzciekwoscii [93.177.91.*]
    Jak postepy pracy MetroSim, SimBus oraz wyjscie SimRail z EA
[x]
PLAYWAY -0,70% 284,00 2025-09-24 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.