• Nareszcie Autor: ~Tt [31.0.86.*]
    https://stooq.pl/n/?f=1621648
  • Re: Nareszcie Autor: ~Tt [31.0.86.*]
    "W sprawie Energi czekamy na pisemne uzasadnienie wyroku sądu, co będzie podstawą do pilnego przedstawienia planu działań, zmierzających do uregulowania sporu z akcjonariuszami mniejszościowymi Energi" - powiedział Fąfara w odpowiedzi na pytanie akcjonariusza podczas walnego zgromadzenia spółki.
  • Re: Nareszcie Autor: ~Tt [31.0.86.*]
    Jakieś pomysły kiedy uzasadnienie wyroku powinno być?
  • Re: Nareszcie Autor: ~jw [104.28.64.*]
    Nie jestem prawnikiem, na necie pisze 14 dni lub w jakimś, jak rozumiem, wskazanym przez sąd terminie. Może gg ma jakieś info, nie wiem. :)
  • Re: Nareszcie Autor: ~darek [83.28.208.*]
    niestety jest prawda czasu i prawda ekranu,pan prezes czeka na pisemne uzasadnienie wyroku SA,ale jest już dostępne pisemne uzasadnienie SO, które SA podtrzymał w całości,więc jeżeli jest propaństwowcem,to chociaż taka treść uzasanienia SO to "zasługa" jego poprzednika,jako obecny prezes Orlenu powinien spalić się ze wstydu i bezzwłocznie naprawić błedy poprzednika,naprawienie krzywd akcjonariuszy Energa, to powinna byc racja stanu dla obecnego zarządu Orlenu
  • Re: Nareszcie Autor: ~Finansista [83.223.232.*]
    "pisemne uzasadnienie wyroku sądu"
    Wszystko już zostało uzasadnione. Chcą uzasadniać uzasadnienie. Pokrzywdzenie jest pokrzywdzeniem. Co za trutnie dalej nie wierzą, że nikt im akcji nie sprzeda.
  • Re: Nareszcie Autor: ~Finansista [83.223.232.*]
    Fąfara rozumiem, że chcesz żeby Twój szef się pofatygował z Brukseli i uzasadnił Ci osobiście. Przypominam, że Grupa Obajtka reprezentująca Saudi Aramco posiadła już wszystkie akcje.
  • Re: Nareszcie Autor: ~AA [5.173.30.*]
    Zaniepokoił mnie twój wpis finansowa fujaro, ale wszedłem na konto, są czyli jest ok:)
  • Re: Nareszcie Autor: ~czarny [185.13.187.*]
    Na innej spółce takie info robi +20%, a tu każda super wiadomość to pik skasowany tego samego dnia. WTF?