Maj 2024 MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący liczbę minut rozmów realizowanych przez Spółkę na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 20,7 tys. na dzień roboczy (413,5 tys. w całym miesiącu)
Styczeń 2024 MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący liczbę minut rozmów realizowanych przez Spółkę na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 19,0 tys. na dzień roboczy (418,1 tys. w całym miesiącu)
MPC mierzony w całym miesiącu zmalał od rekordowego stycznia 2024 o 1.2%.
Porażająca 'dynamika' ale czego? Zwijamy czy rozwijamy?
MPC na dzień roboczy wzrósł w porównaniu do rekordowego stycznia o 8,79%. A w stosunku do kwietnia wynik MPC na dzień wzrósł o 13,64%. Maj jest rekordowym miesiącem. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd!
MPC liczy się na dzień roboczy a nie na miesiące. Maj miał dużo dni wolnych. Każdy miesiac jest pod tym względem inny. Nie będę pislał jaki z ciebie statystyk bo post usuną. Zresztą co tu robisz jak taka zła ta spółka? Zwłaszcza że weekend jest.
Nagony są śmieszne. Podniecają się wzrostem w dniu roboczym. Przecież Vee może prowadzić wiele rozmów jednocześnie. N tym ta cała zabawa polega i na tym Vee miało mieć przewagę nad zwykłym call center. Miesięcznie natomiast wypracowali tyle minut na ile mieli zlecenia i nic więcej ni mniej. Czyli ilość zleceń miesięcznie praktycznie nie rośnie od jakiegoś czasu.
No tak narazie nie można powiedzieć, że są to skokowe wzrosty jednak nikt ze strony spółki taki ich nie nazywał. Deklaracje za to padły co do 3 i 4 kwartału 2024 i za to będzie można ich rozliczyć na początku przyszłego roku podejmując swoje decyzje inwestycyjne. Zaznaczam, że odnoszę się do tegorocznych raportów i czatu z prezesem - bo na nim deklaracji padło najwięcej.