Ostatnio trafiłem na przetarg kolejowy, w którym zgłosiło się aż 17 wykonawców (w tym Mirbud), więc lista tych podmiotów częściowo posłuży mi do tego postu.
https://kolejowyportal.pl/ogromne-zainteresowanie-rewitalizacja-toru-na-odcinku-radzice-radom/
Całkowicie wykreśliłem z tej listy
Budimex, Trakcję, ZUE, Torpol, PORR, Strabag, Skanska.
Poza wyżej wymienionymi oferty złożyli jeszcze:
- Track Tec Construction sp. z o.o.
- PNUIK w Krakowie Sp. z.o.o.
- Konsorcjum w składzie: TORHAMER Sp. z o.o. (Lider), PUH Rajbud Sp. z o.o.
- Konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Budownictwa Technicznego „TRANSKOL” Sp. z o.o. ( Lider ), ALUSTA S.A. (Partner), Bonifacy Sornat Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe TRANS SERWIS (Partner)
- Konsorcjum w składzie: ZRK-DOM Sp. z o. o. (Lider), INTOP Warszawa Sp. z o.o. (Partner)
- Swietelsky Rail Polska Sp. z o.o.
- DOLKOM Sp. z o.o.
- Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o.
- Konsorcjum w składzie: Torkol Sp. z o.o. (Lider), Art. In Energy Sp. z o.o. (Partner)
Z powyższej listy wykreśliłbym jeszcze podkreślone spółki, gdyż są to spółki zależne PKP PLK SA, a więc na 99,9% są nie na sprzedaż.
Z pozostałych spółek zbyt duże wydają mi się Track Tec Construction oraz INTOP Warszawa, zatem wyłania mi się dość ścisłe grono faworytów: Przedsiębiorstwo Budownictwa Technicznego „TRANSKOL”, Torkol, TORHAMER, ALUSTA S.A., Swietelsky Rail Polska Sp. z o.o.
Ależ to będzie ciekawe dla Mirbudu drugie półrocze!