Przychód ze sprzedaży kilku nowych wydanych na VR gier to 6.529.505,26 zł, to w porównaniu z analogicznym okresem roku 2022, gdy wartość niniejszych przychodów wyniosła 601.998,02 zł, oznacza wzrost o 984,64%. Niesamowity progres. To co dopiero opublikuje Simfabric po sprzedaży na rynkach azjatyckich kilkunastu wydanych gier na różne nośniki.
Bo to jest spółka od simfabric. Tam przychody są tylko na papierze i nikt przy zdrowych zmysłach w nie nie wierzy. Jak chcesz to inwestuj sobie w takie spółki krzaki. Poczytaj sobie forum simfabric, poczytaj sobie o simfabric w sieci czy pooglądaj i posłuchaj na jutubie, zobacz sobie kurs simfabric. To jest spółka która nigdy nie wydała w zasadzie niczego co zapowiadała, a jakimś cudem wykazuje przychody i zyski. Jak to dla ciebie nie jest podejrzane to inwestuj sobie w takie spółki.