W 3Q powinni ogarnąć praktycznie większość tematów, wielojęzyczność mają już zrealizowaną w 1Q, w planach programy lojalnościowe, ale to już dodatki. I zostanie tylko rozwijać sprzedaż.
Mogliby uaktualnić dane ilu mają klientów na koniec 2024 r. Opinie na capterra.com mają bardzo dobre, fragment jednej z września 2024, całej nie wklejam bo dosyć długa, tłumaczenie automatyczne:
„ PerfectBot jest dla mnie idealnym agentem AI! ”
Ogólnie: zrobiłem to w sekcji „zalety”, może powinienem był być bardziej zwięzły i zachować wszystkie szczegóły na tę sekcję. TLDR: PerfectBot działa niesamowicie, odpowiada na czaty i e-maile, co nie jest powszechne (większość chatbotów działa tylko na kanałach czatu), jest spójny, niezawodny, łatwy do wyszkolenia, a ludzie stojący za sztuczną inteligencją są najwyższej klasy. To najlepsza aktualizacja obsługi klienta, jaką wykonałem od czasu zainstalowania Gorgiasa w 2023 r. i przeniosła ona obsługę klienta mojej firmy na poziomy, których nigdy nie uważaliśmy za możliwe, z całodobową obsługą, która faktycznie zapewnia naszym klientom naprawdę dokładne, szczegółowe odpowiedzi - lepsze niż te, które było w stanie zapewnić 90% moich agentów ludzkich na przestrzeni lat. Jest tak samo kompetentny jak ja, ale dostępny przez cały dzień, każdego dnia i pisze szybciej, niż ja potrafię pisać. Każdy może się wściekać, że sztuczna inteligencja przejmie kontrolę, mam nadzieję, że tak się stanie. Odpowiadam na te same pytania od 15 lat i pracowałem w handlu detalicznym przez około 20 lat, zanim to nastąpiło, jestem wypalony. Pozwól AI zająć się tym, abyś mógł skupić się na innych zadaniach, takich jak rozwijanie firmy lub zwiększanie jej wydajności w inny sposób. Ten rodzaj AI jest niezwykle pomocny.
Perfectbot obecnie współpracuje z Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce.
Nic nie słychać o rundzie finansowania, a była przewidziana na ub. rok.
Czyżby już nie była potrzebna?