i to zanosi się, od końca koncesji. Dodajmy remont pozbawiony sensu. Bo tam trzeba zbudować rzeczywistą obwodnice, a potem dopiero robić remont. Jesli pamiętam - jakieś 12 lat temu była istotna przebuwowa. A w Ilkuszu powinno zbudować się kilka /2-4/ przejazdy pod 94. I tyle
Dnia 2024-05-24 o godz. 13:51 prawnuk napisał(a): > i to zanosi się, od końca koncesji. > Dodajmy remont pozbawiony sensu. > Bo tam trzeba zbudować rzeczywistą obwodnice, a potem dopiero robić remont. Jesli pamiętam - jakieś 12 lat temu była istotna przebuwowa. > A w Ilkuszu powinno zbudować się kilka /2-4/ przejazdy pod 94. I tyle
DK 94 jest jak sama nazwa wskazuje "krajowa" a olkuszanie wybrali "niewłaściwe" władze, liczysz na jakąś współpracę? to ta inna "logika", konwersowaliśmy kiedyś o takiej, pamiętasz?
choć spodziewałem się odpowiedzi, że droga przez Trzebinie nie jest zła, a ta na południe od A4 prawie idealna ;-) ale mnie diabli biorą, bo parę lat temu 3 lata remontowali Kraków - Myslenice. I już wtedy mogli przynajmniej PRZYGOTOWAĆ przebudowę. Ale NIE. Trzeba od nowa..... dramat
Dnia 2024-05-24 o godz. 16:05 ~Aj napisał(a): > Bzdura
ależ celnie podsumowałeś tytuł twojego wpisu, oby tak częściej, masz całkowitą rację, trzy lata do końca koncesji więc "nowe rządy i 30 lat zbierania kasy" to piramidalna bzdura