Thomas Phelps twierdzi, że : „Dywidendy to drogi luksus, ponieważ spowalniają potencjalne tempo gromadzenia kapitału”.
Tyle o dywidendzie.Zamiast ją wypłacać,wystarczyło 2 lata temu zatrudnić 20 osób więcej w zespole i byłaby premiera w tym roku,a tak,to sami widzicie jaka żenada odchodzi. Śmieszna spółka przypominające rolnika w 1980 roku,który zamiast inwestować w maszyny,coś sobie w stodole rzęmpolił,a na pole wychodził z koniem i bronami.
ale po co 20 typa wincej? przeciez jeszcze by nowi i napaleni gre chcieli pisac. a tak spokonie, motywacyjnie dalej poltora banieczki co kwartal - po co sie spieszyc?
Mało tego, zamiast zatrudnić więcej osób i równolegle pracować nad Starrupture i Green Hell 2 to nie po co, zero ambicji i teraz wszystko jest postawione na jedną kartę. Koszmar dla inwestora bo to jest być albo nie być jak gra będzie średniakiem. GH nawet za 30 zł sprzedaje się już bardzo słabiutko. Rozczarowanie zarządem bez ambicji.
Jak 3 lata temu o tym mówiłem to na mnie psy wieszali tutaj. Teraz widać efekty. Mamy połowę 2024 a kwiatek i społka bazują największą grę wartą 25mln na jednym gameplay'u, którego wyda miesiąc czy dwa przed premierą. Niedługo będzie gościem w Zerze Marketingowym u Stanowskiego