• 13 MLN NA CZYSTO 100% ZYSK PO 14 DNIACH GAMES OPERATORS Autor: ~GAMES_OPERATORS [185.253.121.*]
    Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery.

    Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
    Steam: 232,4 tys. sztuk
    Heybox: 25,4 tys. sztuk
    Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
    Kistarter: 0,93 tys. sztuk
    Backerkit: 0,5 tys. sztuk
    C

    Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł
    Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów):

    Steam: 8 806 tys. zł
    Heybox (bezzwrotna zaliczka "minimum guarantee"): 1 613 tys. zł
    Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł

    Ultimate Games ("minimum guarantee" z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł
    Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł
    Kistarter: 94,3 tys. zł
    Backerkit: 69,6 tys. zł

    Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł.

    Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam.
    Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie "w większości pozytywne", tj. 70% pozytywnych recenzji.
    O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych.

    Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.
  • Re: 13 MLN NA CZYSTO 100% ZYSK PO 14 DNIACH GAMES OPERATORS Autor: ~Jw [77.111.245.*]
    13 mln to przychód matole ...
  • To też duży plus jak na taką spółkę... Autor: ~Nowicjusz [31.61.251.*]
    Jw
[x]
3RGAMES 0,00% 0,90 2025-09-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.