Ten ich system zapisu stanu gry jest cały do wymiany, bo gubi dane i nie jest w stanie nawet tego wykryć.
Niestety to nie jest taka prosta sprawa do naprawy, bo to duży system zintegrowany z każdym podsystemem gry. Prawdopodobnie będzie wymagał porządnej refaktoryzacji, także najwcześniej za kilka tygodni to naprawią, w pesymistycznym wariancie za kilka miesięcy. Będzie to wymagało analizy i modyfikacji architektury całego projektu, więc takich rzeczy nie robi się na kolanie, a przynajmniej nie powinno, bo można jeszcze bardziej narozrabiać.
Niestety złożoność gry przerosła jej oryginalną architekturę, i teraz wszystko trzeszczy.
Dnia 2024-04-16 o godz. 18:56 ~programista napisał(a): > Ten ich system zapisu stanu gry jest cały do wymiany, bo gubi dane i nie jest w stanie nawet tego wykryć. > > Niestety to nie jest taka prosta sprawa do naprawy, bo to duży system zintegrowany z każdym podsystemem gry. Prawdopodobnie będzie wymagał porządnej refaktoryzacji, także najwcześniej za kilka tygodni to naprawią, w pesymistycznym wariancie za kilka miesięcy. Będzie to wymagało analizy i modyfikacji architektury całego projektu, więc takich rzeczy nie robi się na kolanie, a przynajmniej nie powinno, bo można jeszcze bardziej narozrabiać. > > Niestety złożoność gry przerosła jej oryginalną architekturę, i teraz wszystko trzeszczy.
WOW---- no to dali ciała wiekszego niz można bylo sie ogólnie spodziewać ---- to znaczy że jednak nie sa gotowi do tworzenia Bardziej skomplikowanych gier technicznie niz 911 i 112 ----i ze te wszytkie negatywy Bugi itp nie wynikaja tylko z pewnego LUZU do gry ale byc moze z Braku odpowiednich umiejetnosci do tworzenia bardziej skomplikowanych gier. ---- To nie jest Dobra wiadomość .
jak pisałem, że ww3 wymaga przepisania przez devów , ktorzy potrafią to byłem atakowany przez geniuszy pokroju @otco . Nie inaczej jest tutaj. Z g... bicza nie ukręcisz. Ta ekipa nie umie zbyt dużo choć się starają. Buehehehe dobre ekipy są w kilku spółkach. Reszta to poziom huraganu Wołomin i to w porywach. Buehehehe
i tu rachunki---- raz od wielkiego dzwona ---mogę sie z tobą zgodzić ----BO jest tyle spolek growych na naszym bananie i jakos naprawde duzych sukcesów spzredazowo - Jakościowych nie wiedac ---Zwałszcza OSTATNIMI CZASY ---jak jakosc nie zawodzi to Koncepcja do ---- LUFTU ----a jak koncepcja jest OKEY( i porządana przez graczy ) ---to jakosc do BANI --- ( LOTF teraz IFZ )
EEEHHHHHH.....--nawet jak sie poczyta o FROST PUNKU 2 ---i ludziach ktorzy setki godzin na FP1 grali -----to juz człowiek sie zastanawia czy i oni nie maja pewnych problemów z TWorzeniem "unikalnych" produktów ---bo problemy mieli co pokazuje czas produkcji ich gier i zmiany w koncepcjach itp. Tu jest text ---opisujacy co sie dzieje z FP2 ---i to sie powtarza w wielu komentarzach ---NIESTETY---FP2 jakby stacił FLOW FP1 na rzecz stategii politycznej ---- ustanawiania praw itp itd etc.
Abstrahując od waszych szczeniackich pyskówek, to o czym jest ten wątek? Autor pomylił spółki?
Bo oceny IFZ rosną dziś czwarty dzień z rzędu (65, 67, 69, 70)