Prace nad wersjami konsolowymi postępują zgodnie z harmonogramem zakładającym wydanie gry w drugim kwartale 2024 r. Przygotowane zostały tryby działania gry w rozdzielczości 4K przy 30 klatkach na sekundę oraz Full HD przy 60 klatkach na sekundę. Tryby będą obecne w wersjach na PlayStation 5 i Xbox Series X. Ogólna jakość tych wersji będzie zbliżona do grafiki na ustawieniach Epic (najwyższych możliwych) na PC, z nieznacznie zredukowaną gęstością drugoplanowych obiektów, która nie powinna być zauważalna dla gracza.
Poniżej gameplay wersji PS5 w trybie wydajności (Full HD / 60 klatek na sekundę). Ustawienia niektórych detali czy światła mogą różnić się w finalnym buildzie.
Wersja PC gry otrzymała patch 1.3, który wprowadził zmiany w optymalizacji czy sztucznej inteligencji, a także wiele poprawek graficznych. Na pierwszą połowę kwietnia planowany jest patch 1.4, który zakończy kolejny etap prac wizualnych, zaprezentuje nowy wygląd północnej części mapy oraz kolejne zmiany optymalizacyjne, które związane są z działaniami pod kątem konsol. Dzięki pracy na obu polach zużycie pamięci komputera przez grę jest w tej chwili ok. 20 proc. mniejsze niż w chwili premiery.