Niestety słabo to widzę a może być gorzej. Mój znajomy współpracuje z intercarsem od kilkunastu lat i od nowego roku wprowadzili nowe zasady a mianowicie skrócili termin do blokady klienta z 30 dni do 10. Znajomy wydaje kilkaset tysięcy w roku ale ta nowa zasada spowodowała że dostał blokadę w lutym i przez cały luty nie mógł zamawiać towaru (filia w Małopolsce kierowana przez Pana Rafała). Jeżeli takich jak on było kilku lub kilkunastu na filii to co w skali kraju.
Powiedzmy 20k tylko on przychodu x 10 to 200k mniej w miesiąc?
A w skali kraju?
Podobno pani odpowiedzialna za blokady powiedziała że nowy rok - nowe zasady. Znajomy w szoku.
Czekam na wyniki za styczeń i się okaże czy mówił prawdę.
Pozdrawiam cierpliwych akcjonariuszy i zielonych sesji życzę.
Widziałem wyniki i fakt że są dobre (ale pewnie gdyby nie takie praktyki z blokadami klientów to byłyby jeszcze lepsze), wierzę mojemu znajomemu i wiem że przerzucił się na zakupy w Autopartnerze dalej współpracując z IC ale w mniejszym stopniu (powiedział że IC nie ma konkurencyjnych cen na rynku a konkuruje jedynie programami lojalnościowymi i dostępnością/asortymentem części - konkurencja szybko to nadrabia).
Pasowałoby teraz porównać wzrosty IC i AP w lutym.
Pozdrawiam cierpliwych akcjonariuszy i zielonych sesji życzę.