Oczywiście in plus, bo jak na razie kręcą się w kółko i gonią własny ogon. Przychody +/- konstans, zyski netto nie przekraczają 5%. Po prostu nuda. Projekty blockchain na razie słabo rokują. Nowa gierka Bowling Club, czy wypali zobaczymy. Zastanawia mnie Hero Legacy, czy z tego coś będzie. Gemasture pozbyło się tego, czy dlatego że nie widzieli potencjału do monetyzacji? BoomBitowi wyraźnie brakuje jednej prawdziwej lokomotywy która mogłaby pociągnąć wyniki tak by zyski stanowiły przynajmniej 10% przychodu. Bo o 20% jak w przypadku TEN już nie marzę. Wygląda na to że czekają nas kolejne miesiące czekania, tylko pytanie na co?
Tu nigdy nie było jednej lokomotywy, chyba Hunt Royale miało taka byc ale skończyło się przyzwoicie a nie bombastic. Reszta to często gry krótkoterminowe, czasem wykręcały dobre liczby, ale no właśnie na krotkot. Taki model.
Może warto zainteresować się DataWalk? (trwa korekta)
"Wyniki za IV kwartał 2023 oraz prognozowane dane pokazują powrót na ścieżkę wzrostu i w tym roku celujemy w znacznie wyższy niż 70 proc. wzrost przychodów. Zamierzamy pokazać dużą część z tych sukcesów jeszcze w pierwszej połowie tego roku" - dodał prezes.