Ma tylko okolo 5k followersow. Space mechanic ktory nawet sie nie zwrocil ma 10k followersow ponad... O co chodzi. Premiera tuz tuz a nikt sie tym nie interesuje?
Zapewne jak będzie termin wydania gry to zacznie się budowanie świeżej listy, bo ona jest najważniejsza. Ostatnie przykłady debiutów różnych gier pokazują że nie zawsze można się kierować followersami. Atomic robi się coraz aktywniejszy w sieci, więc pewnie niedługo się coś zacznie. Dwie dosyć ciekawe gry przy tej kapitalizacji, może być ciekawie.
Znam gierkę, która ma obecnie około 120 followersów i więcej niż 2000 Wishlisty. Jeżeli proporcje są chociaż trochę zachowane to truck ma zacną Wishlistę, a wiadomo co to oznacza.
Ostatnio PLW się pochwaliło przy debiucie gier Gr. I RH że po 72 godzinach sprzedaż z listy follwersów wyniosła 2,X % Co to oznacza? Że czasy się zmieniają i nie można już przekładać follwers/sprzedaż. Coraz trudniej znaleźć perełkę ale jedno się nie zmienia. Gra musi mieć dobre oceny graczy żeby mieć szansę ale i to nie zawsze wystarcza. Przy tej kapitalizacji i 3 grach nie ma na Atomic szans żebyśmy nie zarobili troszeczkę w niedługim czasie.
Hehe to zobaczcie największy hit symulatorów. Zrobiony przez 1 Turka, bez promocji z grafiką nawet AI. Jedynie demo Steam fest było a potem premiera. A sprzedaż przebija cokolwiek co zrobił Plw w historii. https://steamdb.info/app/2670630/charts/