Po pierwszej fali pandemii kupiłem 300 akcji Amrest, niedługo później dokupiłem 700 i miałem 1000 akcji po 27,50zł każda. Dzisiaj po blisko 4 latach sprzedałem niemalże bez zysku po 27,85. Już miałem dość, czekania. Zupełnie niedowartościowana firma. Szkoda, bo wartość tych pieniędzy mocno poleciała a w dół. Jestem totalnym amatorem i szybko nie wrócę na giełdę.
Cześć, to widzę mamy z kolegą dużo wspólnego. Ja też jestem amatorem, też kupiłem pierwszą paczkę po pierwszej fali pandemii, też po około 27,25. Później po wielu spadkach dokupiłem, najtaniej po około 18,30 zł. Mam ponad 1tys akcji, zysk obecnie to około 15%. Też uważam że spółka jest niedoceniona, ale ja poczekam dalej. Pozdrawiam
Super, nareszcie ludzie pękają i oddają. Myślę, że spółka skupi akcje i mocno zainwestuje zwiększając ich wartość. Ponieważ był negatywny sentyment to było niedowartościowanie i okazja dla firmy na przejęcie tanio wspólnego majątku. Sam bym tak zrobił. Faktem jest to, że oni zarabiają przede wszystkim ze swojej działalności, ale jak jeszcze da się i tak to korzystają po całości. Niestety im szczególnie nie zależy na wzroście cen akcji bo priorytetem jest zysk z działalności. To drobni spekulanci i inwestorzy mają problem, żeby na tym przyciąć już czwarty rok. Ale coś mi mówi, że teraz po wynikach za 2024 i jakichś obietnicach inwestycji będzie up tak dla padieżganja razgawora.