Pewnie dużo osób sprzedało przed colonize licząc na słaba premierę i odkupienie niżej przed BoG. Cóż premiera ok ale i tak zdążą odkupić bo mało kto śledzi CFG
oceny bardzo dobre +80% proszę nie kłamaćbo każdy może łatwo sprawdzić + sprzedaż dała już ponad + 100 000 brutto a 24 h dopiero miną o godzinie 15.15 aktualnie 28 ocen X 58= 1624X62zł= 100 688 zł brutto !!! a koszt gry może z 300 tyś zł ? to sie szybko zwróci bo gra bardzo się podoba !!! https://store.steampowered.com/app/1573590/Colonize/#app_reviews_hash
Człowieku, przestań bredzić. Po pierwsze, Mario to skarbnica wiedzy o gamedev grupy PLW. On obiektywnie mówi o LICZBACH, a nie czy mu się gra podoba. Po drugie nikt tutaj na tą grę nie liczył. Spodziewałem się totalnej katastrofy tej gry, natomiast jakościowo jest, o dziwo, przyzwoita. Pomaga zapewne EA. Szkoda że BF nie wyszedł w EA bo podejrzewam, że wtedy też miałby 70-80 %.
Jest chyba wyjaśnienie dlaczego oceny spadają a tym samym sprzedaż też. Ten problem to błąd i to duży jak piszą, bo z zapisywaniem stanu gry: https://steamdb.info/patchnotes/13478589/
Ty umiesz czytac ze zrozumieniem? Napisalem, ze Mario podaje przede wszystkim LICZBY. Mase LICZB. RÓŻNYCH. Na ich podstawie cos przewiduje, krotko komentuje. Na podstawie LICZB. Proponuje poczytac co pisal przed premiera Beer factory, na podstawie swoich roznych przelicznikow i narzedzi. Ze m.in. widzi potencjal mimo wzglednie malej wishlisty, a najwieksze zagrozenie to oceny. Trafil bardzo dobrze. Wszyscy powinni byc mu wdzieczni ze swoja mrowcza praca dzieli sie za darmo. Jesli tego nie rozumiesz, to bez odbioru.
Oczekiwania były niskie i widać się spełniły. Dobrze że to Early Access i gra będzie mogła mieć drugą premierę w 2025 roku i wtedy może jak już dostarczą updaty i poprawki to się sprzeda na tyle, żeby był na tym zysk. A później jeszcze promocje i wyprzedaże na Steam.